نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۳

مارول کمیک تک قسمتی Immortal Hulk: Flatline را معرفی کرد

شرکت مارول کامیکس قصد دارد که در ماه ژانویه، یک کتاب کمیک تک قسمتی و کاملا جدید از هالک را با نام Immortal Hulk: Flatline را منتشر کند؛ کتابی که بیشتر به داستان گولیاث سبز می‌پردازد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول کامیکس یک کمیک تک قسمتی و کاملا جدید را از دکلان شالوی به‌صورت رسمی معرفی کرد. این کتاب کمیک که Immortal Hulk: Flatline نام دارد، قرار است حول محور گولیاث سبز بچرخد. کتاب کمیک تک قسمتی Immortal Hulk: Flatline  از دکلان شالوی در ماه ژانویه توسط شرکت مارول کامیکس به فروش می‌رسد. شالوی در طی گفتگویی به سایت Marvel.com اینطور گفت:

کاری که ال یویینگ و جو بنت در سری کتاب کمیک Immortal Hulk انجام دادند و چیزی که به آن رسیدند، واقعا حیرت‌انگیز است. من عاشق این هستم که کتاب یک پیچیدگی جدید را وارد داستان این شخصیت کرده است که دست ما را برای کارهایی که می‌توانیم با این کاراکتر انجام دهیم و چیزهایی که می‌توانیم درباره آن بگوییم، بازتر کرده است. اینکه من فرصت مناسب را پیدا کردم تا در این کتاب کمیک تک قسمتی با این شخصیت بازی کنم، خیلی خوشحال و هیجان‌زده‌ام. به‌عنوان یک داستان‌سرا، یک چالش خیلی خوب برای من محسوب می‌شود. اینکه می‌توانم هم به‌عنوان نویسنده و هم به‌عنوان هنرمند، چیزی را به این افسانه جدید اضافه کنم. جایگاه بزرگ و غول پیکری مثل هالک است که باید آن را پر کنم. امیدوارم این کار هم درست به اندازه کارهایی که توسط تیم IMMORTAL HULK انجام شده، بزرگ و ماندگار باشد.

خلاصه داستان رسمی‌ای که از این کتاب کمیک تک قسمتی منتشر شده، به شرح زیر است:

«هر روز صبح، بروس بنر در یک جای جدید از خواب بیدار می‌شود. هالک در تلاش است تا چیزی را به او بگوید اما بروس دیگر از دست شخصیت دیگر و سبز رنگ خود خسته شده است و به اندازه کافی از دست او کشیده است. زمانی‌که یک شرور با قدرت گاما در یک شهر کوچک از نیو مکزیکو ظاهر می‌شود، بروس ناچار می‌شود که با منبع عصبانیت خود مقابله کند... و این اصلا آن چیزی نیست که طرفداران انتظارش را دارند.»

تصویر جلد کمیک تک قسمتی Immortal Hulk: Flatline

شخصیت هالک در حال مبارزه کردن در کمیک Immortal Hulk: Flatline

شخصیت هالک در حال نابود کردن همه چیز در کمیک Immortal Hulk: Flatline


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده