نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۵

آپدیت جدید فورتنایت حجم بازی را بیش از ۶۰ گیگابایت کاهش می‌دهد

اپیک در جدیدترین به‌روزرسانی بازی بتل رویال و محبوب Fortnite، حجم بازی روی پلتفرم پی سی را با بیش از ۶۰ گیگابایت کاهش، به حدود ۲۷ گیگابایت رسانده است.

براساس خبر جدیدی که ازطریق اکانت توییتر Fortnite Status منتشر شده، آپدیت v14.40 بازی فورتنایت در پلتفرم پی سی حجم به مراتب کمتری نسبت به مقادیر معمول نسخه‌های قبلی دارد. نسخه جدید این بازی، جمعاً ۲۷ گیگابایت حجم داشته و این آپدیت جدید به منظور بهینه‌سازی نسخه پی سی بازی در پی کاهش قابل‌توجه حجم آن در حدود ۶۰ گیگابایت منتشر شده است. براساس اطلاعات درج شده در این پیام، آپدیت‌های بعدی بازی نیز حجم بسیار کمتری داشته و عملکرد و زمان بارگذاری آن نیز بهبود یافته است.

محتوای به‌روزرسانی جدید بازی فورتنایت در زمان ثبت این خبر برای دانلود در دسترس قرار داشته و به همراه موارد ذکر شده، رویداد Fortnitemares 2020 موسوم به Midas' Revenge را نیز به همراه خواهد داشت.

کاهش قابل‌توجه حجم بازی بعد از نصب این آپدیت به‌معنی کوچک‌تر شدن پچ‌های آپدیت بعدی بازی Fortnite نیز خواهد بود. ضمن اینکه همان‌طور که اشاره شد، زمان لودینگ بازی نیز در پی بهینه‌سازی بهتر آن کاهش خواهد یافت. یکی از کاربران توییتر به نام The_Equalizer74 بلافاصله بعد از انتشار این خبر، کاهش حجم فایل‌های بازی از ۹۹ گیگابایت به ۲۹.۵ گیگابایت را تأیید می‌کند.

خبر کاهش حجم بازی Fortnite در آپدیت جدید

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، نسخه جدید بازی فورتنایت تغییرات بسیار خوب و چشم‌گیری را با خود به ارمغان آورده است. ظاهراً این کار با کاهش مؤثر حجم بافت‌های بازی و بهینه‌سازی بسیار خوب آن توسط توسعه‌دهندگان صورت گرفته است. در هر حال، اگر حافظه SSD شما همین الان هم با حجم بالای بازی‌هایی مانند Call of Duty: Warzone اشغال شده، این تغییر می‌تواند بسیار خوشایند باشد.

هنوز مشخص نیست که آیا نسخه‌های کنسولی بازی Fortnite نیز چنین کاهشی را در حجم فایل‌های خود خواهند داشت یا خیر. البته لازم به ذکر است که فورتنایت قبلاً هم روی پلی استیشن و ایکس باکس حجم کمتری نسبت به کامپیوتر داشت.

شما می‌توانید با مراجعه به لینک مربوط‌به جزئیات آپدیت جدید بازی فورتنایت در وبسایت Epic Games، اطلاعات کامل آن را مشاهده کنید. به‌تازگی مطلب راهنمای چالش‌های هفته هشتم از فصل چهارم بازی نیز منتشر شده که با مراجعه به لینک مطلب مقابل می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. در این فصل شاهد اضافه شدن کاراکترهای جهان مارول به بازی هستیم.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده