نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۹

به مناسبت سالگرد سقوط بمب‌ها در دنیای فال‌اوت، بازی Fallout 76 را رایگان تجربه کنید

یکی از مهمترین روزها در تقویم دنیای Fallout، روز ۲۳ اکتبر است که بمب‌های هسته‌ای در آمریکا سقوط کردند. به همین مناسبت، بازی Fallout 76 به مدت یک هفته رایگان می‌شود.

در دنیای مجموعه فال‌اوت، ۲۳ اکتبر روز مهمی است. در همین روز در سال ۲۰۷۷ میلادی، چین بمباران اتمی آمریکا را آغاز کرد و شهرهای این کشور به بیابان‌های غیرقابل سکونت تبدیل شدند. به همین خاطر ۲۳ اکتبر روزی است که همه چیز در دنیای Fallout آغاز می‌شود. اگر این روز خیالی وجود نداشت و بمب‌های ساختگی باعث نابودی آمریکا نمی‌شدند، امروز شاهد بازی‌های Fallout نبودیم. بتسدا امسال تصمیم گرفته تا به مناسبت ۲۳ اکتبر، به مدت یک هفته، جوایز مختلفی را به طرفداران مجموعه Fallout اهدا کند.

مهمترین بخش از رویدادی که بتسدا تدارک دیده، مربوط به رایگان شدن بازی Fallout 76 است. این بازی به مدت یک هفته به‌صورت رایگان قابل انجام خواهد بود. به این ترتیب، بازیکن‌ها می‌توانند از همین حالا تا تاریخ ۵ آبان‌ماه (۲۶ اکتبر) به بازی Fallout 76 و همچنین دو بسته الحاقی آن به نام‌های Wastelanders و Nuclear Winter به‌طور مجانی دسترسی داشته باشند. دو بسته الحاقی یاد شده، تغییرات گسترده‌ای را در بازی اصلی به وجود آورده‌اند. Wastelanders یکی از بزرگترین مشکلات بازی، یعنی عدم وجود شخصیت‌های NPC را برطرف کرده و به عقیده بسیاری از بازیکن‌ها، روح را به دنیای Fallout 76 بازگردانده است. طرفداران بتل رویال نیز با بسته الحاقی Nuclear Winter می‌توانند حالت محبوب خودشان را در دنیای فال‌اوت تجربه کنند. رایگان شدن این بازی، هر سه نسخه پی‌سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان را شامل می‌شود.

سقوط بمب ها در دنیای Fallout

کمپانی بتسدا اعلام کرده که بازیکن‌ها پلتفرم ایکس‌باکس برای شرکت در این رویداد و تجربه بازی به‌صورت رایگان باید عضویت فعال ایکس باکس لایو گلد (Xbox Live Gold) داشته باشند. همچنین همه بازیکن‌هایی که در این رویداد شرکت کنند، اگر بعدا تصمیم به خرید بازی بگیرند، می‌توانند تمام امتیازات و دستاوردهایی که از این تجربه رایگان به دست آورده‌اند را در نسخه خریداری شده نیز داشته باشند.

بر اساس چیزی که در حساب توییتر مجموعه Fallout اعلام شده، از روز پنجشنبه (فردا) تا ۵ آبان، سه اتفاق مهم دیگر هم در بازی Fallout 76 رخ می‌دهند؛ در تمام بخش‌های بازی، بازیکن‌ها می‌توانند دو برابر حالت عادی S.C.O.R.E کسب کنند. همین اتفاق در مورد XP هم رخ می‌دهد. همچنین قیمت زره‌ها و سلاح‌های لجندری Purveyor Murmrgh با تخفیف ۲۵ درصدی همراه خواهد بود. علاوه بر این موارد، طی این یک هفته، بازیکن‌ها می‌توانند به‌صورت رایگان عضویت در سرویس Fallout 1st را تجربه کنند که امکاناتی مثل فضای نامحدود برای اسکرپ‌باکس را در اختیار آنها می‌گذارد.

از دیگر هدایای بتسدا به مناسبت روز ۲۳ اکتبر می‌توان به تخفیف بازی‌های Fallout اشاره کرد. بازی Fallout 76 تا ۶۰ درصد تخفیف را شامل می‌شود و همچنین بازیکن‌ها می‌توانند در هنگام خرید اتم‌ها که همان پول رایج بازی هستند، تا ۳۵ درصد تخفیف دریافت کنند. همچنین در این مدت، علاقه‌مندان می‌توانند بازی Fallout 4 را تا ۷۰ درصد ارزان‌تر بخرند. بتسدا اعلام کرده که تخفیفاتی را هم برای بازی Fallout Shelter در نظر می‌گیرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده