// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۳

نتفلیکس اولین پوستر و تریلر فیلم Mank را منتشر کرد

فیلم Mank که در اصل برای کسب جوایز سینمایی پیش‌رو رقابت می‌کند، به‌زودی از شبکه آنلاین نتفلیکس پخش خواهد شد. این فیلم سیاه‌وسفید، گری اولدمن را در جایگاه ستاره‌ی اصلی دارد.

پوستر رسمی فیلم Mank نتفلیکس با فریاد زدن گری اولدمن روی میز

«منک» به نویسندگی جک فینچر و کارگردانی دیوید فینچر در تاریخ ۴ دسامبر (۱۴ آذر) از نتفلیکس پخش می‌شود. گری اولدمن برنده‌ی اسکار، آماندا سایفرد، لی‌لی کالینز، تاپنس میدلتون، آرلیس هاوارد، چارلز دنس، فردیناند کینگزلی، جوزف کراس، سم تراوتن، توبی لئونارد مور، تام برک و رندی دیویسن گروه بازیگران فیلم Mank را تشکیل می‌دهند.

فیلم Mank بخش‌هایی از زندگی هرمن جی. منکویتس، نویسنده‌ی کم‌وبیش دیوانه و عجیب را به تصویر می‌کشد. این شخص در طول پروسه‌ی ساخت فیلم Citizen Kane که از آن به‌عنوان یکی از شاهکارهای تاریخ‌ساز سینما یاد می‌کنند، دعواهای زیادی با اورسن ولز یعنی کارگردان معروف آن اثر داشته است. اصلا گفته می‌شود که فیلم Mank را می‌توان به‌نوعی یک تصویرسازی از پشت صحنه‌ی ساخت فیلم سینمایی «همشهری کین» به حساب آورد.

مقاله مرتبط:

نتفلیکس ظاهرا فقط به این دلیل روی فیلم سیاه‌وسفید Mank سرمایه‌گذاری قابل توجهی کرد که از همان ابتدا امید زیادی به موفقیت آن در مراسم‌هایی چون اسکار و گلدن گلوب داشته است. به همین دلیل فیلم مورد بحث پیش از آن که وارد شبکه‌ی نتفلیکس شود، اکرانی محدود را در ماه دسامبر تجربه می‌کند تا شرایط لازم برای شرکت داده شدن در همه‌ی مراسم‌های فصل جوایز سینمایی را به‌دست بیاورد. به مانند صدا و تصویر این فیلم که مثل فیلم‌های سینمایی سال‌های دور هالیوود ساخته شده است، تبلیغات آن همچنین حس‌وحالی دارد؛ از صفحه‌ی رسمی فیلم در شبکه‌ی اجتماعی که صرفا هر چند وقت یک بار به انتشار بخش‌هایی از متن فیلم‌نامه با فونتی عجیب می‌پردازد تا دعوت‌نامه‌های فیلم برای منتقدان که به‌جای ایمیل، با پست ارسال شدند. حتی پیش از آن که تریلر رسمی فیلم Mank به نمایش دربیاید، نسخه‌ی صوتی آن در پلتفرم‌هایی چون اپل پادکست پخش شد تا مخاطبان را به یاد تبلیغ فیلم‌های سینمایی قدیمی در رادیو بیاندازد.

دانلود تریلر از آپارات


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده