نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

چرا نصب اپلیکیشن دکتر ساینا ضروری است؟

نداشتن بعضی از اپلیکیشن‌ها روی گوشی، ماهیت داشتن گوشی هوشمند را زیر سؤال می‌برد. مثلا آیا می‌توانید تصور کنید روی گوشی شخصی اپلیکیشن پرداخت آنلاین وجود نداشته یا تابه‌حال با از خدمات تاکسی اینترنتی استفاده نکرده باشد.

اما شما که عاشق فناوری هستید، تابحال با اپلیکیشن‌های تله مدیسن کار کرده‌اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، مطمئن هستیم که دکتر ساینا روی گوشی شما نصب است و آنرا به اندازه اپ پرداخت و سفارش غذا و.. مهم و حیاتی می‌دانید. اما اگر تله مدیسن (Telemedicine) یا اپلیکیشن‌ مشاوره آنلاین پزشکی را نمی‌شناسید، حتماً این متن را بخوانید زیرا جای خالی آن روی گوشی شما، ممکن است سلامت شما یا عزیزانتان را تهدید کند.

تله مدیسین چه دردی را دوا می‌‌کند؟

تله مدیسین به سرویس‌های آنلاین مشاوره پزشکی از راه دور می‌گویند که پزشک، بیمار را به‌صورت آنلاین یا تلفنی ویزیت می‌کند. شاید برای بسیاری جای سؤال داشته باشد که مگر می‌شود؟ در بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا از تله مدیسین برای پیگیری وضعیت بیمار، مشاوره پزشکی، تحلیل نتایج آزمایش‌ها و ... استفاده می‌شود.

مهم نیست بیمار یا پزشک کجای این کره خاکی هستند، هرکجا که اینترنت باشد، افراد می‌توانند با استفاده از سرویس‌های تله مدیسن به پزشک متصل شوند.

این تکنولوژی کیفیت زندگی آدمها را تغییر داده و چیزی به اسم دسترسی نداشتن به پزشک خوب را از بین برده است. دیگر در شرایطی که اتفاقی برای خود یا خانواده‌تان می‌افتد لازم نیست استرس تحمل کنید چون شما مطمئن هستید که در 24 ساعت شبانه‌روز، می‌توانید با چندکلیک با یک پزشک متخصص صحبت کنید.

امیدواریم که تابه‌حال در وضعیت‌های بغرنج بیماری قرار نگرفته باشید ولی خیالتان راحت، با نصب یک اپ مانند دکتر ساینا، به متخصصان زیادی متصل می‌شوید. گفت‌وگو را چه آنلاین و چه تلفنی انجام می‌دهید و مشکلات خود را رفع می‌کنید.

مشاوره آنلاین پزشکی در دکتر ساینا

تله مدیسین جای چه چیزی را پر نمی‌کند؟

بی‌تعارف، مشاوره آنلاین پزشکی به داد خیلی از مردم رسیده و نگرانی‌ها را برطرف کرده است. بیماری‌های جسمی، روحی و رفتاری در جلسات مشاوره تلفنی یا آنلاین پزشکی حل می‌شود اما ماهیت خیلی چیزها در روند درمان را که تغییر نمی‌دهد.

در مشاوره تلفنی و متنی، شما با پزشک درباره علائم و وضعیت فعلی خود صحبت می‌کنید، اگر نتایج آزمایشاتی دارید برای پزشک ارسال می‌کنید، پزشک به دقت آن‌ها را مطالعه می‌کند، توصیه‌های لازم را به شما می‌دهد. اما طبیعتاً پزشک نمی‌تواند از پشت گوشی تلفن یا لپ‌تاپ بدن شما را معاینه کند، نور بیندازد توی گلو یا گوشتان را وارسی کند.

شاید شما دستگاه فشار خون در منزل داشته باشید و اندازه‌ها را به پزشک از پشت تلفن بگویید اما خیلی‌وقت‌ها باید مراجعه حضوری داشته باشید. گاهی خود بیمار دقیقاً نمی‌داند که حالش دقیقا چگونه است، باید به بیمارستان مراجعه کند یا نه؟ مشاوره آنلاین پزشکی دقیقاً برای همین وضعیت است.

پزشک مفصلاً با شما صحبت می‌کند و نهایتاً به شما اعلام می‌کند که مراجعه حضوری داشته باشید یا نه. حالا اگر از خودتان می‌پرسید که این چه فایده‌ای دارد حتماً سایر مطلب را بخوانید.

تله مدیسن در اپلیکیشن دکتر ساینا چطوری پیاده‌سازی شده؟

دکتر ساینا اولین و بزرگ‌ترین سامانه مشاوره آنلاین پزشکی در ایران است که در حوزه تله مدیسن در ایران از بسیاری از مراکز بزرگ سبقت گرفته است. با یکبار نصب اپلکیشن دکتر ساینا، خواهید دید که تمام نیاز‌های ممکن شما در حوزه پزشکی را برطرف کرده است.

اپلیکیشن دکتر ساینا، برای پزشک و بیمار نسخه‌های جداگانه‌ای دارد. براحتی می‌توانید به بازار، گوگل پلی و سایر اپ استوری‌ها مراجعه کنید، اپ را نصب کنید و فقط با وارد کردن شماره موبایل، عضو شوید و اولین مشاوره‌تان را دریافت کنید.

با استفاده از نظرات کاربران پزشک خود را انتخاب کنید

اپ دکتر ساینا مثل بسیاری از اپ‌های مشاوره پزشکی در دنیا، سیستم امتیازدهی و نظرات (Rating & Review) دارد. کاربری که از پزشک مشاوره گرفته، نظر خودش را می‌نویسد و شما می‌توانید براساس همین نظرات، پزشک خود را انتخاب کنید البته فقط این نیست.

براساس تجارب و سوابق پزشک تصمیم بگیرید

هر پزشک یک پروفایل شامل تجارب و تخصص‌ها، ویدیوی معرفی و تاریخچه‌ای از میزان فعالیت در دکتر ساینا را دارد که با خواندن و مقایسه پزشکان با هم می‌توانید براحتی بهترین پزشک را انتخاب کنید.

دکتر ساینا نبض سلامتی

تنوع تخصص‌های پزشکی به اندازه 4 بیمارستان فوق تخصصی است!

تمام کاربرد یک سرویس تله مدیسن به کامل بودن آن است. هر مسئله و بیماری که دارید، می‌توانید با سامانه دکتر ساینا حل کنید. اصلاً فرقی نمی‌کند که همین حالا می‌خواهید نتایج جواب آزمایش مادرتان را از پزشک بپرسید یا حسابی کلافه هستید و می‌خواهید با یک روانشناس گپ بزنید. نگران ریزش مو و جوش صورت هستید یا درگیر مشکلات بهداشت جنسی شده‌اید و دنبال یک پاسخ منطفی و علمی می‌گردید، سامانه دکتر ساینا با بیش از 450 پزشک در 44 تخصص آماده رفع دغدغه‌های شما است.

تخصص، دانش و تجربه پزشکان تضمین شده است

وقتی حرف از مشاوره آنلاین پزشکی یا روانشناسی می‌شود، تخصص، اعتبار و تجربه پزشک یا روانشناس حرف اول را می‌زند. پزشکان پس از درخواست عضویت، توسط کمیته تخصصی پزشکی دکتر ساینا بررسی می‌شوند. رزومه، سوابق تحصیلی، شماره نظام پزشکی و افتخارات آن‌ها اول توسط این کمیته ارزیابی می‌شود و سپس پزشک وارد سامانه می‌شود. تمام پزشکان در تمام مراحل مورد پایش و بررسی سیستمی و کیفی قرار می‌گیرند.

رضایت کاربران گارانتی شده است

تله مدیسین برای سلامتی روح و جسم آدم‌ها طراحی شده است، دکتر ساینا هم دقیقاً برای رضایت و سلامت کاربران ساخته شده است. تا همین چند ماه گذشته بیش از ۱.۰۰۰.۰۰۰ جلسه مشاوره موفق در دکتر ساینا ثبت شد. از سراسر ایران، از دورترین روستاهای غرب کشور تا دل پایتخت و شهرهای بزرگ ایران.

رضایت کاربران برای سامانه دکتر ساینا بسیار مهم است به همین دلیل تضمین ۱۰۰٪ بازگشت وجه در صورت عدم رضایت داده و شما با خیال راحت می‌توانید از این سامانه مشاوره پزشکی یا روانشناسی دریافت کنید.

چرا باید حداقل یک نفر در خانواده اپلیکیشن دکتر ساینا را داشته باشد؟

خیلی خوب است که همه اپلیکیشن دکتر ساینا را روی گوشی‌شان نصب کنند، مادرها بتوانند هر لحظه با پزشکان مشورت کنند یا پدرها مسائل‌شان را به پزشک متخصص در میان بگذارند. سابقه گفت‌وگو با پزشک‌های خودشان را داشته باشند و لازم نباشد فقط به گوشی یک نفر وابسته باشند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم مثل همه آن زحمت‌هایی که برای رفع ایراد گوشی و نصب فیلترشکن، راهنمای کار با اپ‌ها برای اعضای خانواده می‌کشید. همین امروز دکتر ساینا را برای اعضای خانواده نصب کنید. مخصوصا این روزها که ویروس کرونا، رفتن به مراکز درمانی را خطرناک‌تر از قبل کرده و استرس‌ها روان همه را بهم ریخته است.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده