// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۰

مایلز مورالز تنها کاراکتر قابل بازی Spider-Man Miles Morales است

استودیو اینسامنیاک گیمز اعلام کرده مایلز مورالز تنها کاراکتر قابل بازی Marvel's Spider-Man Miles Morales خواهد بود و بازیکنان هدایت شخصیت دیگری را درکنار او برعهده نمی‌گیرند.

Marvel's Spider-Man: Miles Morales را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار برای کاربران پلی استیشن 5 دانست که همزمان با عرضه این کنسول در تاریخ ۲۲‌ آبان ماه (۱۲ نوامبر) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، سازنده Spider-Man: Miles Morales، سعی دارد همانند بازی Spider-Man سال ۲۰۱۸ تجربه‌ی هیجان‌انگیزی را در اختیار کاربران قرار دهد.

گیم اینفورمر به‌تازگی مصاحبه‌ای را با برایان هورتون، کارگردان خلاق Marvel's Spider-Man: Miles Morales انجام داده است. در این مصاحبه هورتون در مورد روند توسعه این بازی صحبت‌هایی را ارائه می‌دهد، اما مورد جالبی که به آن اشاره می‌کند، کاراکترهای قابل بازی این نسخه است. برایان هورتون اعلام کرده که مایلز مورالز تنها کاراکتر قابل بازی Marvel's Spider-Man Morales است. این در حالی است که پس از نمایش پیتر پارکر در تریلر این بازی، شایعات منتشر شد حول اینکه کاربران می‌توانند هدایت پیتر پارکر را هم در Marvel's Spider-Man Morales برعهده بگیرند.

Marvel's Spider-Man Morales به صورت کامل روی کاراکتر مایلز مورالز و نبرد او با جنایتکاران نیویورک در کریسمس را به‌تصویر می‌کشد. همچنین از نظر زمانی، این نسخه از مرد عنکبوتی می‌تواند ۱۵ ساعت کاربران را سرگرم کند. دراین‌میان اشاره کنم که کاربران پلی استیشن 4 هم در تاریخ ۲۲ آبان ماه قادر به کسب تجربه Marvel's Spider-Man Morales خواهند بود. در ادامه می‌توانید ویدیو مصاحبه برایان هورتون با گیم اینفورمر را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده