نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۹

اولین تیزر تریلر انیمیشن Raya and the Last Dragon منتشر شد

همان‌طور که روز گذشته وعده داده شده بود، والت دیزنی امروز اولین تیزر تریلر انیمیشن Raya and the Last Dragon را منتشر کرد.

روز گذشته بود که والت دیزنی با انتشار اولین پوستر رسمی انیمیشن Raya and the Last Dragon (رایا و آخرین اژدها) اعلام کرد که اولین تریلر این انیمیشن امروز منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر این انیمیشن مورد انتظار منتشر شده است. اولین تیزر تریلر انیمیشن Raya and the Last Dragon با نمایش دوره نوجوانی شخصیت رایا شروع می‌شود که در یک مقبره با نسخه کودکی بهترین دوستش که یک حیوان ظاهرا جادویی است، قابل مشاهده است و در ادامه شاهد مبارزه رایا با یک مبارز دیگر هستیم که مشخص نیست او یک دشمن و محافظ یک شی با ارزش (شمشیر) است یا درواقع رایا را آموزش می‌دهد. اگر به دنبال انیمیشن جدید 2021 هستید حتما مقاله ما را نگاه کنید.

در ادامه رایا از هدفش می‌گوید و یافتن آخرین اژدها، آخرین امید سرزمین کوماندرا است و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات انیمیشن Raya and the Last Dragon در سرزمینی به‌نام کوماندرا (Kumandra) جریان پیدا می‌کند؛ دنیایی شامل پنج قبیله که همگی در سرزمینی زندگی می‌کنند که توسط اژدهایی خلق شده است که مدت‌ها از نابودی آن‌ها می‌گذرد. این سرزمین آخرین هدیه‌ی اژدهایان به مردم ساکن در آن محسوب می‌شود و کوماندرا اکنون توسط یک نیروی شرور و تاریک مورد حمله گرفته است. این وسط هم رایا شخصی نیست جز یک جنگجوی تنها که در تلاش برای نجات خود و مردمانش است و تصمیم دارد هرطور که می‌شود آخرین اژدهای باقی‌مانده را پیدا کند؛ چون اعتقاد دارد این اژدها می‌تواند کوماندرا و ساکنین آن را نجات دهد.

کلی مری ترن در نقش رایا و آوکافینا در نقش سیسو (Sisu)، تنها بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها برای صداپیشگی در انیمیشن Raya and the Last Dragon تایید و اعلام شده است. دان هال، کارگردان انیمیشن Big Hero 6 (شش قهرمان بزرگ) و دستیار کارگردان انیمیشن Moana (موآنا)، به‌همراه کارلوس لوپز استرادا، کارگردان فیلم Blindspotting، وظیفه کارگردانی انیمیشن Raya and the Last Dragon را بر عهده گرفته و درواقع آن‌ها جانشین پاول بریگز و دین ویلنز شده‌اند که پیش از این وظیفه کارگردانی را بر عهده داشته بودند و اکنون به‌عنوان دستیار کارگردان همچنان در این انیمیشن حضور خواهند داشت. 

انیمیشن Raya and the Last Dragon برای اکران در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۲۱ (۲۲ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. دیزنی همچنین تایید کرد که این انیمیشن همچنان طبق برنامه قرار است در سینماها اکران شود. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده