نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۰

شبکه‌ی HBO پخش دو قسمت ویژه از سریال Euphoria را تأیید کرد

شبکه‌ی HBO از پخش دو قسمت ویژه از سریال درام نوجوانانه‌ی Euphoria خبر داد که یکی از آن‌ها پیش از پایان سال ۲۰۲۰ به نمایش در می‌آید.

سریال Euphoria (سرخوشی) سال گذشته از شبکه‌ی HBO به نمایش درآمد و در پی استقبال باشکوه منتقدان و بینندگان برای فصل دوم تمدید شد. اکنون شبکه‌ی اچ‌بی‌او از پخش دو قسمت ویژه از این سریال درام نوجوانانه خبر داده است که یکی از آن‌ها برای نمایش پیش از پایان سال ۲۰۲۰ میلادی در نظر گرفته شده است. زندیا، ستاره‌ی سریال Euphoria با انتشار پست جدیدی در اینستاگرام تأیید کرد که «دو قسمت ویژه به‌زودی از راه می‌رسند». این بازیگر ۲۴ ساله اولین‌بار در جریان گفت‌وگوهایش در برنامه‌ی «جیمی کیمل لایو» از وجود اپیزودهای اضافی خبر داده بود.

زندیا در این برنامه اشاره کرد که قسمت‌های ویژه احتمالاً پیش از شروع فصل دوم پخش می‌شوند و در ادامه گفت: «واقعاً نمی‌دانم که چطور باید توضیح بدهم، اما با اپیزودی سروکار داریم که می‌توانیم آن را با تعداد محدودی از افراد در یک محیط امن‌تر تولید کنیم؛ بنابراین تا زمانی‌که بتوانیم به‌سراغ فصل دوم برویم، کاری برای انجام داریم.» تولید فصل دوم سریال Euphoria که در ابتدا برای پخش در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود، تحت تأثیر ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد و گزارش‌ها حاکی از این است که فیلم‌برداری آن در اوایل سال ۲۰۲۱ از سر گرفته خواهد شد. دو قسمت اضافی قطعاً در پُر کردن فاصله‌ی زیاد بین فصول کمک شایانی خواهد کرد و برنامه‌ای برای تماشا در اختیار طرفداران قرار می‌دهد.

نمایش زندیا روی مردمک چشم در قسمت ویژه سریال Euphoria

زندیا اخیراً برای بازی در نقش رو بنت برنده‌ی جایزه‌ی «بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال درام» مراسم اِمی‌شد که او را به جوان‌ترین بازیگری تبدیل می‌کند که این جایزه را به خانه برده است. نخستین اپیزود از قسمت‌های ویژه‌ی سریال Euphoria در تاریخ ۱۶ آذر (۶ دسامبر) از شبکه‌های HBO و HBO Max به نمایش در می‌آید. سریال «سرخوشی» براساس مینی سریالی با همین نام ساخته شده است که ماجراهای گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی را دنبال می‌کند و به مسائلی نظیر اعتیاد، دوستی، هویت و آسیب روحی می‌پردازد. این سریال در مرکز حوادث ماجراهای دختر ۱۷ ساله‌ای با نام رو بنت را دنبال می‌کند که به مواد مخدر اعتیاد دارد و در تلاش برای درک بهتر آینده است.

زندیا، مود آپاتو، آنگوس کلاود، اریک دین، الکسا دیمی، جیکوب الوردی، باربی فریرا، نیکا کینگ، استورم رید، هانتر شیفر، آلجی اسمیت، سیدنی سوئینی، آستین آبرامز، کولمن دومینگو، لوکاس گیج، آلانا اوباک، الپیدیا کاریو، شایلو فرناندز، نیک بلود، پائولا مارشال و جان آلس از بازیگرانی هستند که در سریال Euphoria به نقش‌آفرینی می‌پردازند. این درام نوجوانانه توسط سم لوینسون، کارگردان فیلم‌های Another Happy Day (روز خوش دیگر)، Assassination Nation (ملت ترور) و Malcolm and Marie (مالکوم و ماری) خلق شده است و شبکه‌ی اچ‌بی‌او برای تولید آن با بخش تلویزیونی شرکت ای۲۴ همکاری می‌کند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع HypeBeast
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده