نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۶

جیمی فاکس در فیلم مهیج Day Shift شبکه نتفلیکس نقش‌آفرینی می‌کند

جیمی فاکس برای نقش‌آفرینی در فیلم مهیج خون‌آشام محور Day Shift شبکه‌ی نتفلیکس انتخاب شد که جی. جی. پری سکان هدایت آن را در دست دارد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جیمی فاکس پس از نقش‌آفرینی در فیلم Project Power (پروژه‌ی قدرت)، دوباره با شبکه‌ی نتفلیکس در یک فیلم مهیج خون‌آشام محور با نام Day Shift (شیفت روز) همکاری می‌کند. جی. جی. پری که بیشتر برای کارگردانی واحد دوم و مدیریت بدلکاری آثاری نظیر The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، Bloodshot (بلادشات) و John Wick (جان ویک) شناخته می‌شود، نخستین کارگردانی خود را با این پروژه تجربه می‌کند که فیلم‌نامه‌ی آن از یک مسابقه‌ی فیلم‌نامه‌نویسی سر برآورده است. براساس اعلام نتفلیکس در اطلاعیه‌ی روز سه‌شنبه، جیمی فاکس در نقش یک پدر کارگر سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر ظاهر می‌شود که تنها می‌خواهد زندگی خوبی را برای دختر ۸ ساله‌ی تیزهوش خود فراهم کند. بااین‌حال کار پیش پا افتاده‌ی لاروبی استخر «دره‌ی سن فرناندو» تنها پوششی برای منبع درآمد حقیقی او است: شکار و کشتن خون‌آشام‌ها.

تایلر تایس فیلم‌نامه‌ی فیلم Day Shift را به رشته‌ی تحریر درآورد و این فیلم‌نامه توسط شی هاتن، نویسنده‌ی فیلم‌های John Wick: Chapter 3 – Parabellum (جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم) و Army of the Dead (ارتش مردگان) مورد بازنگری قرار گرفت. چاد استاهلسکی که در سال‌های اخیر با فعالیت‌های خود در زمینه‌ی کارگردانی واحد دوم و بدل‌کاری به موفقیت‌های زیادی دست یافته است و با جی. جی. پری نیز در مجموعه فیلم‌های «جان ویک» همکاری داشت، درکنار جیسون اسپیتز از طرف شرکت «۸۷ اِلون اینترتینمنت» وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده دارد. شاون ردیک، تهیه‌کننده‌ی فیلم Get Out (برو بیرون) و ایوت یتس ردیک، تهیه‌کننده‌ی فیلم Malicious (بدجنس) از دیگر تهیه‌کنندگان فیلم هستند. این دو زمانی‌که تایلر تایس برای فیلم‌نامه‌ی Day Shift جایزه‌ی بزرگ رقابت‌های نویسندگی «اسلمدنس» را دریافت کرد، متوجه پتانسیل بالای آن شدند و به‌سرعت به‌سراغ آن رفتند. 

رویایی غیرممکن جی. جی. پری را در مقام کارگردان پروژه قرار داد و شاون ردیک و ایوت یتس ردیک پیش از همکاری با چاد استاهلسکی و شرکت «۸۷ اِلون اینترتینمنت» فیلم‌نامه‌ی فیلم را به‌همراه تایلر تایس بیش‌ازپیش توسعه دادند. جیمی فاکس نه‌تنها در فیلم «شیفت روز» به ایفای نقش می‌پردازد، بلکه درکنار دیتاری ترنر و پیتر باکستر به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن نیز فعالیت می‌کند. این بازیگر آمریکایی علاوه‌بر همکاری با نتفلیکس در فیلم‌های Day Shift و Project Power، وظیفه‌ی بازیگری و تهیه‌کنندگی فیلم هیجان‌انگیز دیگری از این شبکه با نام They Cloned Tyrone (آن‌ها تایرون را شبیه‌سازی کردند) و البته سریال Dad Stop Embarrassing Me (پدر دست از ضایع کردن من بردار) را برعهده دارد. جیمی فاکس همچنین یکی از صداپیشه‌های انیمیشن فانتزی ماجراجویانه‌ی Soul (روح) شرکت پیکسار است که برای پخش در تاریخ ۵ دی (۲۵ دسامبر) از شبکه‌ی دیزنی پلاس در نظر گرفته شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده