نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۸

فیلم کلاسیک Willow اثر جرج لوکاس به یک سریال جدید تبدیل می‌شود

یک سریال جدید براساس فیلم Willow محصول سال ۱۹۸۸ که به تهیه‌کنندگی جرج لوکاس و براساس داستانی از او ساخته شده بود، پخش خواهد شد.

شرکت دیزنی قصد دارد براساس فیلم فانتزی Willow که بر مبنای داستانی از جرج لوکاس ساخته شده، یک سریال جدید برای پخش از دیزنی پلاس (Disney Plus) بسازد. کارگردان این فیلم ران هاوارد بود، اما حضور جرج لوکاس به‌عنوان تهیه‌کننده، باعث شد تا بسیاری از ایده‌های او که در داستان اصلی وجود داشتند، به فیلم نیز منتقل شوند. نکته جالب در مورد سریال جدید دیزنی آن است که شاهد حضور مجدد وارویک دیویس در نقش «ویلو آفگود» یعنی شخصیت اصلی داستان خواهیم بود. ران هاوارد هم به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حاضر است.

جان ام. چو، کارگردان فیلم موفق Crazy Rich Asians (سال ۲۰۱۸) و همچنین فیلم آینده In the Heights، وظیفه کارگردانی اپیزود پایلوت سریال Willow را بر عهده خواهد داشت. او به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز با این پروژه همکاری می‌کند. جاناتان کاسدان، کسی که فیلمنامه Solo: A Star Wars Story را نوشته بود، شورانر سریال است و درکنار او وندی مریکل حضور دارد که در کارنامه‌اش تهیه‌کنندگی سریال Arrow دیده می‌شود. باب دلمن، نویسنده فیلمنامه فیلم Willow هم به‌عنوان تهیه‌کننده و مشاور در ساخت سریال همکاری می‌کند.

وارویک دیویس در فیلم Willow

سریال Willow به‌وسیله شرکت لوکاس‌فیلم ساخته می‌شود و یکی از معدود پروژه‌های این شرکت است که ارتباطی با دنیای Star Wars ندارد. براساس اطلاعات منتشر شده، داستان سریال، سال‌ها پس از ماجراهای فیلم اصلی روایت می‌شود و در آن شاهد معرفی شخصیت‌های جدیدی خواهیم بود. ران هاوارد درباره این سریال گفته: «سریال ویلو یک اثر نوستالژیک واپس‌گرایانه نیست، بلکه رویکردی خلاقانه و رو به جلو دارد و بسیار باعث خوشحالی است که من هم به‌عنوان بخشی از این پروژه باشم.»

جالب است بدانید که جان ام. چو یکی از طرفداران فیلم Willow بوده و حتی اسم دختر خودش را هم ویلو گذاشته است. او در توییتر به این موضوع اشاره کرد و توضیح داد: «من در دهه ۸۰ میلادی بزرگ شده‌ام و فیلم Willow تاثیرات عمیقی روی من گذاشته است. داستان شجاع‌ترین قهرمانانی که در ناخوشایندترین مکان‌ها حضور داشتند، برای من به‌عنوان یک کودک آسیایی-آمریکایی که در رستوران چینی بزرگ شده و در آرزوی ورود به هالیوود بود، تبدیل به یک منبع الهام شد تا به نیروی اراده، عزم و جادوی درونی خودمان ایمان بیاورم. بنابراین کار کردن با افرادی که قهرمانان زندگی من هستند، از کاتلین کندی گرفته تا ران هاوارد، چیزی بزرگتر از یک رویاست.»

فیلم Willow در سال ۱۹۸۸ اکران شد، اما جرج لوکاس داستان فانتزی‌اش را در دهه ۷۰ نوشت. او حتی وارویک دیویس را به‌عنوان بازیگر اصلی این فیلم انتخاب کرده بود. دیویس قبلا در فیلم Star Wars: Return of the Jedi در نقش یکی از «ایوک‌ها» (موجودات کوچک جنگلی) با لوکاس همکاری کرده بود. داستان فیلم Willow درباره شخصیتی به اسم ویلو آفگود است که باید از یک دختربچه یتیم به نام «الورا دانان» دربرابر یک ملکه شیطان‌صفت محافظت کند. در این راه، یک شمشیرزن به نام «مدمارتیگان» (با بازی وال کیلمر) نیز ویلو را همراهی می‌کند.

شرکت کپکام هم در سال ۱۹۸۹ یک بازی ویدیویی از روی فیلم Willow برای دستگاه‌های آرکید و کنسول NES نینتندو ساخته است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده