نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵

تریلر بسته‌ی DOOM Eternal: The Ancient Gods کشتار بی‌رحمانه‌ی شیاطین را نشان می‌دهد

تریلر زمان عرضه‌ی نخستین دی‌ال‌سی داستانی بازی Doom Eternal با نام The Ancient Gods منتشر شد که قرار است به‌صورت جداگانه از بازی اصلی قابل خریداری باشد.

بازی Doom Eternal که امسال راهی بازار شد توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سبک شوتر اول‌شخص را به خود جلب کند و نمرات و بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کند. در این بازی که یک شخشصیت اصلی عصبانی و به‌شدت خشن دارد، قرار است شیاطین را به وحشیانه‌ترین شکل ممکن قلع‌وقمع کنید و زمین را از دست آن‌ها نجات دهید. البته حتی با اینکه در این بازی شیاطین بسیار زیادی کشته شدند و نبردهای خونین زیادی اتفاق افتاد، هنوز هم شیاطینی وجود دارند که از دست Doom Slayer جان سالم به در برده‌اند. این شیاطین قرار است در دی‌ال‌سی The Ancient Gods به سرنوشت شیاطین بازی اصلی دچار شوند.

ناشر این بازی یعنی بتسدا امروز نخستین تریلر رسمی را از قسمت اول این دی‌ال‌سی منتشر کرد. این بسته‌ی الحاقی داستانی قرار است در دو بخش عرضه شود و هر بار بخشی از داستان را روایت کند. در DOOM Eternal: The Ancient Gods قرار است با شیاطین بیشتری مواجه شوید، دشمنان مختلفی را از پای درآورید و قطعات هوی‌متال بیشتری در بازی بشنوید. شما می‌توانید در ادامه تریلر نخستین قسمت از این DLC را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بسته‌ی The Ancient Gods مدتی پیش توسط بتسدا معرفی شد. مسئله‌ی قابل‌توجه این است که این بسته قرار است به‌صورت جداگانه و بدون نیاز به داشتن بازی Doom Eternal در دسترس قرار بگیرد. قسمت اول این بسته قرار است با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در بازار عرضه شود؛ درحالی‌که بازیکنان می‌توانند با پرداخت ۲۹.۹۹ دلار و خرید بسته‌ی DOOM Eternal Year One Pass هر دو قسمت را به‌دست آورند.

عبارت «Year One» نشان می‌دهد بتسدا برای Doom Eternal نقشه‌های زیادی دارد و قرار است در سال‌های آینده هم محتوای بیشتری برای این بازی در دسترس قرار دهد. به‌ویژه با اعلام این مسئله که سازندگان قرار است نسخه‌ای از Doom Eternal را برای کنسول‌های نسل آینده نیز راهی بازار کنند. این نسخه سال آینده به‌صورت یک آپدیت رایگان برای صاحبان کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Doom Eternal هم‌اکنون روی پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و گوگل استیدیا در دسترس است. این بازی همچنین قرار است در آینده برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اِس و نینتندو سویچ هم عرضه شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این دی‌ال‌سی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده