نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

قیمت ، خرید و فروش بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران

Ott بزرگ‌ترین عرضه کننده بیسیم و واکی تاکی مجاز در ایران دارای مجوز ورود، خرید و فروش بیسیم، واکی تاکی و تجهیزات رادیویی و مخابراتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

 Ott ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش، تعمیرات و کلیه لوازم جانبی و انواع مختلف هندزفری بادیگاردی بیسیم و واکی تاکی مجاز در ایران است.

بیسیم واکی تاکی مجاز :

Ott بزرگ‌ترین عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده که تهیه و استفاده از این واکی تاکی های مجاز برای عموم آزاد است و بنا به کاربرد و امکانات مختلف، دارای مدل‌های متنوع از قبیل بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP23 و Tanin GP89 یا بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH T816 یا بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD320 و TB LPD328 و ... است.

لازم بذکر است استفاده از تجهیزات رادیویی بی‌سیم فاقد مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ممنوع است و برای دریافت اطلاعات بیشتر و معرفی و مقایسه انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز و قیمت بیسیم و واکی تاکی مجاز به فروشگاه اینترنتی بیسیم از وب سایت www.ott.ir بازدید فرمایید یا برای ارتباط با کارشناسان فنی شرکت با دفتر مرکزی Ott تماس حاصل فرمایید.

معرفی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز و مقایسه مشخصات فنی و فیزیکی آن‌ها نسبت به انواع بیسیم واکی تاکی غیر مجاز می‌توان به امکاناتی از قبیل : داشتن مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به‌عنوان تنها مرجع صادرکننده مجوز بیسیم واکی تاکی در ایران – دارای ضمانت و خدمات پس از فروش – مجهز بودن به باتری لیتیومی – دارای استاندارد IP مقاومت دربرابر گردوغبار، ضربه و رطوبت و دارا بودن برخی امکانات منحصربفرد در برخی مدل‌ها از قبیل مجهز بودن به چراغ قوه و رادیو و قابلیت شارژ با کابل USB اشاره کرد.

بیسیم واکی تاکی موتورولا MOTOROLA :

Ott بزرگ‌ترین عرضه کننده انواع بیسیم واکی تاکی مجاز موتورولا MOTROLA در باند فرکانس UHF , VHF که دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده که تهیه و استفاده از این واکی تاکی های مجاز نیازمند اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و دارای مدل‌های مختلفی از قبیل بیسیم واکی تاکی موتورولا MOTOROLA در مدل‌های GP , XIR و ... به‌صورت مدهای دیجیتال و آنالوگ است.

بیسیم واکی تاکی موتورولا Motorola

لازم بذکر است تنها دارندگان مجوز از سازمان تنظیم مقررات می‌توانند از بیسیم واکی تاکی موتورولا MOTOROLA استفاده کنند.

فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز :

Ott بزرگ‌ترین عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز خواهشمند است برای مقایسه و خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز از فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی بازدید کنید. شایان ذکر است فروشگاه اینترنتی Ott برای یک خرید امن دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و درگاه پرداخت بانک ملت است.

خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی

امروزه باتوجه‌به توسعه روز افزون عصر ارتباطات تمامی امور اداری و اجرایی در کلیه اماکن تولیدی، صنعتی، عمرانی و ... برای پیشبرد اهداف خود نیازمند برقراری ارتباط بین کلیه پرسنل مدیریتی، اداری و اجرایی می‌باشند که این امر تنها با استفاده از بیسیم های واکی تاکی یا همان بیسیم دستی محقق می‌گردد که می‌توان آن‌ها را در دو دسته واکی تاکی مجاز و بیسیم مجاز تقسیم‌بندی کرد.

لازم بذکر است کلیه بیسیم و واکی تاکی های مجاز دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌باشند و در صورت عدم دارا بودن مجوز مورد اشاره غیرمجاز می‌باشند.

خواهشمند است برای خرید یا دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان فنی دفتر مرکزی Ott بزرگ‌ترین عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز در ایران ازطریق شماره تماس های ذیل یا بازدید از وب سایت Ott با ما در ارتباط باشید.

Website: www.ott.ir

Phone Number : 021-66384022

E_mail : info@ott.ir

Instagram : @Ott.Co

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده