// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۳

رویداد Fight or Fright مجددا در اختیار کاربران Apex Legends قرار می‌گیرد

کاربران Apex Legends از تاریخ یک آبان ماه می‌توانند رویداد  Fight or Fright را مجددا تجربه کنند.

هالووین را می‌توان یکی از بهترین‌ رویدادها برای کاربران بازی‌های ویدیویی دانست، زیرا سازنده‌های بازی‌های چندنفره معمولا به‌واسطه‌ی این رویداد تغییرات جالبی را روی بازی‌های خود اعمال می‌کنند. Fight or Fright بازی Apex Legends به‌صورت سالیانه در بازه زمانی هالووین در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا تجربه‌ای متفاوت را در اختیار کاربران ایپکس لجندز قرار دهد.

حساب کاربری توییتر Apex Legends به‌تازگی اعلام کرده که رویداد Fight or Fright امسال از تاریخ یک آبان ماه (۲۲ اکتبر) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و تا تاریخ ۱۳ آبان ماه هم ادامه خواهد داشت. در جریان این رویداد بازیکنان می‌توانند حالت جدید بازی را تجربه کنند، آیتم‌های تزئینی درنظر گرفته شده را کسب کنند و همچنین چالش‌های این رویداد را هم انجام دهند. 

جدا از آیتم‌های تزئینی، حالتی که برای Fight or Fright امسال درنظر گرفته شده، Shadow Royale نام دارد. در جریان حالت ذکر شده اگر بمیرید، به یک روح تبدیل می‌شوید و می‌توانید به بازی کردن خود ادامه دهید. در این حالت تنها یک سلاح Melee در اختیار دارید، اما سرعت و انعطاف پذیری کاراکتر شما افزایش پیدا می‌کند. وجود حالت Shadow Royale مورد جالبی است که می‌تواند شکل و شمایل جدیدی از رقابت کردن را به‌تصویر بکشد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از حالت Fight or Fright بازی Apex Legends را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده