نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

جرمی استرانگ برای بازی در فیلم Maestro به کارگردانی بردلی کوپر مذاکره می‌کند

جرمی استرانگ، بازیگر برنده جایزه امی، برای حضور در فیلم Maestro به کارگردانی بردلی کوپر که درباره لئونارد برنستاین، آهنگساز بزرگ آمریکایی است، مذاکره می‌کند.

جرمی استرانگ، بازیگر سریال موفق Succession که به‌خاطر ایفای نقش در همین سریال برنده جایزه امی هم شده، در حال مذاکره برای بازی در فیلم جدید بردلی کوپر به نام Maestro است. این فیلم به زندگی شخصی لئونارد برنستاین، آهنگساز و رهبر ارکستر افسانه‌ای می‌پردازد. اگر مذاکرات استرانگ با موفقیت به پایان برسد، او نقش جان گروئن، نویسنده کتاب بیوگرافی برنستاین به نام The Private World of Leonard Bernstein را بازی خواهد کرد. فیلم Maestro برای شبکه نتفلیکس ساخته می‌شود.

ماه گذشته بود که استرانگ به‌خاطر بازی در نقش «کندال روی» در سریال Succession که از شبکه HBO پخش می‌شود، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال درام شد. او همچنین در یکی از تحسین شده‌ترین فیلم‌های امسال به نام The Trial of the Chicago 7 به ایفای نقش پرداخته است. از دیگر فیلم‌های شاخص استرانگ می‌توان به Lincoln و The Big Short و همچنین Molly’s Game اشاره کرد.

بردلی کوپر و کری مولیگان بازیگران فیلم Maestro

بردلی کوپر علاوه‌بر کارگردانی و نویسندگی فیلم Maestro، نقش برنستاین را نیز در این فیلم بازی می‌کند و قرار است روایتگر سه دهه از زندگی این آهنگساز بزرگ آمریکایی باشد. برنستاین از نخستین رهبران ارکستر آمریکایی بود که به شهرت جهانی رسید. او اولین اجرای خود را در سن ۲۵ سالگی در فیلارمونیک نیویورک تجربه کرد. برنستاین علاوه‌بر رهبری ارکستر موسیقی کلاسیک، قطعات مختلفی را برای فیلم‌های سینمایی ساخته است که شاید یکی از معروف‌ترین این قطعات، موسیقی فیلم On the Waterfront باشد. او در سال ۱۹۵۴ به خاطر ساخت همین موسیقی نامزد دریافت جایزه اسکار شد. از دیگر آثار درخشان و به‌یادماندنی برنستاین می‌توان به آهنگ‌های نمایش موزیکال West Side Story اشاره کرد.

برنستاین که اغلب با پیانو به اجرای آهنگ می‌پرداخت، نقش برجسته‌ای در محبوب کردن موسیقی کلاسیک در آمریکا و خارج از آن داشت. اجراهای مشهور او با عنوان Young People’s Concerts طولانی‌ترین مجموعه کنسرت‌های خانوادگی در حوزه موسیقی کلاسیک هستند که از سال ۱۹۵۸ تا ۱۹۷۲ اجرا می‌شدند.

چندی پیش کری مولیگان هم به‌عنوان بازیگر فیلم Maestro معرفی شده بود. او قرار است در نقش فلیشیا، همسر برنستاین در این فیلم بازی کند. نکته جالب در مورد انتخاب مولیگان، واکنش فرزندان برنستاین بود که از ایفای نقش مادرشان به‌وسیله او ابراز خوشحالی کرده بودند.

بردلی کوپر، فیلمنامه Maestro را با همکاری جاش سینگر نوشته است. سینگر که به‌خاطر فیلم Spotlight برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال شده بود، آثار مطرح دیگری چون The Post و First Man را نیز در کارنامه دارد. در فهرست تهیه‌کنندگان فیلم Maestro نیز اسامی بزرگی مثل مارتین اسکورسیزی، استیون اسپیلبرگ و تاد فیلیپس دیده می‌شوند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده