// سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۲

تریلر جدید Assassin’s Creed Valhalla سیزن‌پس و محتوای بعد از انتشار بازی را نشان می‌دهد

در تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla، سازندگان درباره‌ی محتوای پس از انتشار بازی و همچنین سیزن‌پس آن که قرار است به‌مرور و در عرض یک‌سال به‌بازی اضافه شود، توضیح می‌دهند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت امروز تریلر جدیدی از بازی Assassin’s Creed Valhalla را به‎‌اشتراک گذاشته که متمرکز بر محتوایی است که قرار است پس از عرضه‌ی بازی و به‌مرور به آن اضافه شود. از این تریلر متوجه می‌شویم که بازیکنان با خرید سیزن‌پس بازی صاحب دو بسته‌ی الحاقی و یک مرحله‌ی اضافی می‌شوند.

مرحله‌ی اضافی بازی، The Legend of Beowulf نام دارد و در زمان عرضه‌ی بازی دردسترس است، درحالی‌که دو بسته‌ی الحاقی Wrath of the Druids و Siege of Paris قرار است به‌ترتیب در بهار و تابستان سال ۲۰۲۱ منتشر شوند. برای بزرگنمایی تصویر زیر اینجا کلیک کنید.

محتوای سیزن‌پس و پس از انتشار بازی Assassin

علاوه‌بر این، محتوای فصلی نیز برای بازی تدارک دیده شده است که به‌مرور در آخر سال ۲۰۲۰ و بهار، تابستان و پاییز سال ۲۰۲۱ برای بازی عرضه خواهند شد. همچنین یک تور گشت‌و‌گذار به بازی اضافه خواهد شد. درنهایت، سازندگان اطلاعات و جزئیات بیشتری از این بخش‌ها را در آینده اعلام خواهند کرد. شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Assassin’s Creed Valhalla برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، گوگل استیدیا و پی سی در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) و برای کنسول پلی استیشن 5 در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده