نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۵

شخصیت ایدن پیرس در کمپین اصلی Watch Dogs Legion قابل بازی خواهد بود

ایدن پیرس، قهرمان اصلی اولین بازی Watch Dogs به‌عنوان شخصیت قابل بازی، در کمپین داستانی Watch Dogs Legion حضور دارد و قابل شخصی‌سازی است.

طرفداران مجموعه Watch Dogs می‌توانند در بخش داستانی بازی Watch Dogs Legion، شخصیت اصلی اولین بازی این مجموعه یعنی «ایدن پیرس» را انتخاب کنند و به انجام مراحل بپردازند. جالب اینجا است که داستان بازی به شکلی نوشته شده که با خصوصیات رفتاری و شخصیتی پیرس همخوانی داشته باشد. این خبر را لاتیشه تلناتن، تهیه کننده بازی Watch Dogs Legion در وبسایت ردیت اعلام کرد. طرفداران این سری سوالات زیادی درباره ایدن پیرس و نحوه اضافه شدن این شخصیت ازطریق محتواهای دانلودی پس از عرضه بازی پرسیدند. تلناتن در پاسخ به این سوالات گفت: «شما می‌توانید کل بازی را با شخصیت ایدن از ابتدا آغاز کنید. درضمن او یک DLC اختصاصی به همراه شخصیت رنچ خواهد داشت. برای استفاده از ایدن در بخش تک‌نفره داستانی، لازم نیست حتما این DLC را به پایان برسانید.»

گیم پلی بازی Watch Dogs Legion

طرفداران Watch Dogs در ادامه از تهیه‌کننده بازی جدید این مجموعه پرسیدند که ایدن چه تفاوتی با سایر اعضای تیم که می‌توان آن‌ها را به خدمت گرفت دارد. تلناتن گفت که ایدن شبیه سایر شخصیت‌ها است، منتها خصوصیات ویژه خودش را دارد که این موضوع در میان‌پرده‌های بازی نیز رعایت شده است. تلناتن توضیح داد: «ایدن مثل سایر اعضای تیم رفتار می‌کند. ما در حال حاضر مشغول نوشتن دوباره داستان بخش تک‌نفره، براساس ویژگی‌های شخصیتی ایدن هستیم. وقتی شما مأموریت‌های اصلی بازی را دوباره تجربه کنید، ایدن در تمام میان‌پرده‌های سینمایی حضور خواهد داشت.»

شخصیت بازی واچ داگز لیجن

علاوه‌بر ایدن، سه شخصیت دیگر نیز ازطریق DLC به بازی اضافه خواهند شد. این سه نفر عبارت‌اند از «رنچ» از بازی Watch Dogs 2، «دارسی» که یک به‌عنوان یک قاتل شناخته می‌شود و «مینا» که یک انسان دستکاری شده است و قدرت‌های ذهنی عجیب و غریبی دارد. هنوز مشخص نیست که سه شخصیت دیگر هم مثل ایدن در بخش کمپین داستانی، قابل بازی هستند یا خیر، اما تلناتن تایید کرد که همه آن‌ها در حالت‌های مختلف تک‌نفره و آنلاین، قابل بازی خواهند بود.

تهیه‌کننده بازی Watch Dogs Legion درباره شخصی‌سازی این کرکترها نیز صحبت کرد و گفت که بازیکن‌ها می‌توانند آن‌ها را مطابق سلیقه خودشان تغییر دهند. تلناتن دراین باره گفت: «زمانی‌که این شخصیت‌ها عضو تیم شما باشند، می‌توانید هر طوری که مایل هستید، آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. به شخصه نمی‌توانم برای دیدن نسخه‌های متفاوتی از ایدن و رنچ که به‌وسیله بازیکن‌های مختلف ساخته می‌شوند، صبر کنم.»

بازی Watch Dogs Legion در تاریخ ۸ آبان (۲۹ اکتبر) برای پی ‌سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. این بازی در هنگام عرضه کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، برای این پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود. همچنین نسخه دیجیتالی بازی، همزمان با عرضه پلی استیشن 5، برای این کنسول هم منتشر می‌شود، اما افرادی که بخواهند نسخه فیزیکی را برای کنسول نسل نهمی سونی تهیه کنند، باید تا ۴ آذرماه (۲۴ نوامبر) منتظر بمانند. همه افرادی که نسخه‌های نسل هشتمی Watch Dogs Legion را خریداری کرده باشند، می‌توانند به‌صورت رایگان، نسخه نسل بعدی را نیز دریافت کنند.

اخیرا در اخبار بازی داشتیم که Watch Dogs Legion روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس از ری تریسینگ پشتیبانی می‌کند و با رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. این ویژگی‌ها روی PC نیز در دسترس خواهند بود، منتها اجرای این بازی با تنظیمات گرافیکی بالا، به یک سیستم قدرتمند نیاز دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده