نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۲

کریس همسورث زمان شروع فیلمبرداری فیلم Thor: Love and Thunder را تایید کرد

کریس همسورث اعلام کرد که از ماه ژانویه ۲۰۲۱ مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder در استرالیا آغاز خواهد شد.

 در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder (تور: لاو و تاندر) مشخص شده است. کریس همسورث، بازیگر نقش تور در یک مصاحبه با Swisse Vitamins & Supply Company تایید کرد که در حال حاضر هدف مارول استودیو شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت چهارم فیلم Thor از ماه ژانویه ۲۰۲۱ (دی یا بهمن ۱۳۹۹) است که اخیرا هالیوودریپورتر نیز به این موضوع اشاره کرده بود. علاوه‌بر این، همسورث گفت که در این فیلم قرار است شاهد نسخه متفاوتی از شخصیت تور باشیم و برای این چالش هیجان‌زده است و علاوه‌بر این وی گفت که تایکا وایتیتی همچنان در حال کار روی فیلمنامه فیلم Thor: Love and Thunder است.

همسورث گفت: «من برای امتحان کردن چیزی متفاوت و جدید در این قسمت بسیار هیجان‌زده هستم. در سه فیلم اخیر [شخصیت تور در آن حضور داشته] ما کارهای متفاوتی را انجام دادیم و سه نسخه مختلف از شخصیت تور را خلق و ارائه کردیم و اکنون مردم منتظر تغییرات بزرگی هستند و ما همه چیز را برای برای پاسخ به این خواسته آماده کرده‌ایم». مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor 4 قرار است در کشور استرالیا انجام شود و در این فیلم جین فاستر قرار است مانند دنیای کمیک به بیماری سرطان مبتلا شود. 

کریس همسورث در نقش تور در مبارزه گلادیاتوری در فیلم Thor: Ragnarok

کریس همسورث در نقش ثور، ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر (مایتی ثور)، کریستین بیل در نقش منفی فیلم، تسا تامپسون در نقش والکری و تایکا وایتیتی در نقش کورگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک خواهد کرد.

فیلم Thor: Love and Thunder برای اکران در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده