// سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۷

تبلیغ تلویزیونی دیگری از بازی Cyberpunk 2077 با حضور کیانو ریوز پخش شد

در تبلیغ تلویزیونی جدیدی که به‌تازگی از بازی Cyberpunk 2077 با حضور کیانو ریوز پخش شده، تصاویر جدیدی از نایت سیتی و موارد پرزرق‌و‌برق سایبرپانکی بازی را نشان می‌دهد.

کمتر از یک ماه دیگر تا انتشار بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 باقی مانده است و حالا با تماشای تبلیغ تلویزیونی جدیدی که در آن محیط پرزرق‌و‌برق شهر نایت سیتی نشان داده می‌شود، می‌توان گفت که انتظار برای انتشار بازی بسیار سخت‌تر شده است.

این تیزر ۳۰ ثانیه‌ای از بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است که در آن کیانو ریوز از طرفداران می‌پرسد که به‌ چه دلیلی پا به شهر نایت سیتی گذاشته‌اند؟ در این ویدیو می‌توانید تصاویر جدیدی از شهر نایت سیتی، یک ماشین زرد‍‌رنگ و گران‌قیمت، و برخی از ابزارهایی که شخصیت V توسط جراحی در بدن خود کار می‌گذارد را مشاهده کنید. این تریلر کوتاه را می‌توانید از‌طریق لینک یوتیوب تماشا کنید.

در جریان آخرین قسمت از مجموعه برنامه‌های Night City Wire که چند روز پیش پخش شد، سازندگان اطلاعات بیشتری راجع‌به ماشین‌های موجود در بازی ارائه دادند. همچنین آن‌ها جزئیات جدیدی از بازی فاش کردند که نشان می‌دهد بازیکنان برای اینکه قادر باشند در محیط بازی ماشین بدزدند، حتما باید آپگرید‌هایی انجام دهند.

نزدیک هشت سال می‌شود که استودیوی CD Projekt Red مشغول به توسعه‌ی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ است و حالا بعد از این همه سال انتظار بالاخره قرار است این بازی در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، گوگل استیدیا و پی سی منتشر شود. همچنین اخیرا خبری منتشر شد که برخلاف شایعاتی مبنی بر اینکه قرار است ساعات کاری طاقت‌فرسای کارکنان استودیوی سی‌دی پراجکت رد تا زمان انتشار بازی ادامه یابد، پروسه‌ی ساخت بازی تکمیل شده و بازی اصطلاحا گلد شده است.

در بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ شما قادر خواهید بود که شخصیت مورد‌ علاقه‌ی خود را با پس‌زمینه‌ی داستانی خاص آن شخصیت بسازید و این انتخاب تاثیر زیادی روی نحوه‌ی ورود شما به دنیای نایت سیتی خواهد گذاشت. به‌نظر می‌آید که استودیوی سی‌دی پراجکت رد تمام تلاش خود را برای ارائه‌ی یک تجربه ناب نقش‌آفرینی جهان‌باز کرده است؛ جایی که تک‌تک تصمیمات شما در طول بازی بسیار اهمیت دارند و حتی می‌توانند سرنوشت شما را به‌کلی در بازی عوض کنند. گفتنی است که این اولین‌بار است این استودیوی لهستانی دست به ساخت یک بازی اول‌شخص می‌زند؛ گرچه آن‌ها به طرفداران قول داده‌اند که بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ قطعا آن‌ها را ناامید نخواهد کرد.

در ماه‌های اخیر بعضی از رسانه‌ها این شانس را داشتند که زودتر از موعد بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را تجربه کنند و خوشبختانه تقریبا همه‌ی آن‎‌ها تحت تاثیر مراحل اولیه‌ی بازی قرار گرفتند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده