نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

نتفلیکس سریال Away را پس از پخش یک فصل لغو کرد

شبکه استریم فیلم و سریال Netflix ساخت سریال درام Away را پس از مدت کوتاهی که از پخش آن گذشته بود، لغو کرد.

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون؛ شبکه استریم نتفلیکس سریال Away را پس از یک فصل لغو کرده است. سریالی که در آن، بازیگر نقش اصلی یعنی هیلاری سوانک برای ماموریتی به مریخ می‌رود. تصمیم نتفلیکس ۶ هفته پس از آغاز سریال در چهارم سپتامبر (۱۴ شهریور) گرفته شد. 

سریال Away در آمریکا برای نتفلیکس عملکردی قوی داشت. طبق رده‌بندی نتفلیکس، این سریال تلویزیونیِ تهیه شده توسط یونیورسال در اوقات زیادی از ماه سپتامبر در فهرست ۱۰ سریال برتر حضور داشت و چند روز پس از آغاز نیز رتبه نخست فهرست مذکور را در اختیار داشت.

بنابر آمار شرکت نیلسن نیز کاربران نتفلیکس در دو هفته‌ی اول انتشار بیش از ۲.۷ میلیارد دقیقه به تماشای سریال Away نشسته‌اند، این یعنی Away در آن بازه زمانی سومین سریال پربیننده نتفلیکس پس از Cobra Kai و Lucifer بوده است. نتفلیکس گفته است که آمار شرکت نیلسن لزوما نشان‌دهنده‌ی تعداد بینندگان سریال‌های این شبکه نیستند، چرا که در آمار آن شرکت صرفا بینندگان تلویزیونی نتفلیکس در امریکا دخیل هستند، نه کاربرانی که در کشورهای دیگر با دستگاه‌های دیگر از نتفلیکس استفاده می‌کنند. نتفلیکس برای تصمیم‌گیری راجع به تمدید یا لغو یک سریال، هزینه‌ی ساخت آن را دربرابر بینندگان جهانی آن قرار می‌دهد و وضعیت سریال را می‌سنجد.

هیلاری سوانک در سریال Away با منظره کره زمین

خالق سریال Away آندرو هندراکر بود که در تهیه اجرایی سریال با شورانر سریال یعنی جسیکا گولبرگ و افرادی همچون جیسون کتیمس، مت ریوز، ادوارد زویک، هیلاری سوانک، آدام کاسان و جنی مولین همکاری کرده است. در تیم بازیگری سریال Away شاهد حضور افرادی همچون جاش چارلز، تالیثا بیتمن، ویویان وو، مارک ایوانیر، آتو اساندو و ری پانتاکی بودیم. 

سریال Away به جدیدترین سریال نتفلیکس تبدیل می‌شود که پس از یک فصل لغو شده است و به فهرست سریال‌هایی مانند The Dark Crystal: Age of Resistance و Soundtrack  و Messiah و I Am Not Okay With This و The Society اضافه می‌شود، دو مورد آخر البته پیش از این برای ادامه تمدید شده بودند اما به‌دنبال تاثیرات شیوع ویروس کرونا، لغو شدند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده