// سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

دو بازیگر بازی Detroit: Become Human در Cyberpunk 2077 نقش‌آفرینی می‌کنند

مشخص شده است املیا رز بلیر و برایان دیچارت که قبلا در بازی آینده‌نگرانه‌ی Detroit: Become Human به نقش‌آفرینی پرداخته بودند، حالا در بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 نیز حضور دارند.

Cyberpunk 2077 بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال است که CD Projekt Red تلاش کرده در آن از بازیگران مختلف و مشهور برای نقش‌آفرینی و صداگذاری شخصیت‌های بازی استفاده کند. می‌توان گفت که محبوب‌ترین این بازیگرها قطعا کیانو ریوز است، ولی چهره‌های مشهور دیگری مانند Grimes (آهنگساز) و اَلانا پیرس (یوتیوبر) نیز قرار است در این بازی در قالب یکی از شخصیت‌ها نقش‌آفرینی کنند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، دو نفر از بازیگران بازی Detroit: Become Human که در این بازی با تم آینده‌نگرانه ایفای نقش کرده‌اند، قرار است در جدیدترین بازی استودیوی سی‌دی پراجکت رد با تم مشابه حضور داشته باشند.

Amelia Rose Blaire و Bryan Dechart از بازی Detroit: Become Human

Amelia Rose Blaire و Bryan Dechart از بازی دیترویت اخیرا در کانال توییچ خود طی یک استریم زنده اعلام کردند که آن‌ها نقش‌هایی را در بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ برعهده دارند. این زوج تصویری نیز از شخصیت‌های درون بازی خود به‌اشتراک گذاشتند و اشاره کردند که بعد از عرضه‌ی رسمی بازی، آن‌را استریم خواهند کرد. در این عکس رز بلیر از شخصیت درون بازی خود رونمایی می‌کند و درکنار شخصیت درون بازی برایان دیچارت که به‌نظر می‌رسد یک ماشین فروش خودکار سخنگو و عاقل باشد، ایستاده است. این دو قرار است صداگذاری این شخصیت‌ها را در بازی انجام دهند.

همچنین سازندگان بازی از استودیو سی‌دی پراجکت رد در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که شخصیت‌هایی که این دو بازیگر قرار است در قالب آن‌ها به ایفای نقش بپردازند، در یکی از مأموریت‌های جانبی بازی سایبرپانک 2077 حضور خواهند داشت. این زوج هنرمند در سال ۲۰۱۸ از غرفه‌ی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در نمایشگاه E3 بازدید کرده بودند و در این بازدید به‌نوعی برای بازی تبلیغ کردند. براساس توییت‌های Radek Grabowski از استودیوی سی‌دی پراجکت رد، آن‌ها تمام این مدت با استودیو «در ارتباط» بودند تااینکه بالاخره مشخص شد که در خود بازی حضور دارند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، گوگل استیدیا و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.   


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده