// سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۵

رویداد هالووین بازی Call of Duty: Modern Warfare امروز برگزار می‌شود

با انتشار یک تریلر مشخص شده که از امروز حالت هالووین Haunting of Verdansk در اختیار کاربران CoD: Modern Warfare و Warzone قرار می‌گیرد.

با نزدیک شدن به هالووین، شاهد برگزاری رویدادهای مختلف در بازی‌های ویدیویی هستیم تا حال و هوای هالووین را به خوبی شبیه‌سازی کنند. همچنین وجود این دسته از حالت‌ها می‌تواند تجربه‌ی متفاوت و جالبی را در اختیار کاربران قرار دهد. دراین‌میان استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده بازی Call of Duty: Modern Warfare و Warzone، محتویات تازه‌ای را برای کاربران درنظر گرفته است.

از امروز، رویداد هالووین مدرن وارفر و وارزون تحت نام Haunting of Verdansk در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. دراین رویداد بازیکنان می‌توانند به سلاح و اسکین‌های جدیدی برای کاراکترهای بازی دسترسی پیدا کنند. ازاین‌میان اسکین‌های جدید بازی هم می‌توان به حضور Saw و The Texas Chainsaw Massacre اشاره کرد. جدا از این موارد، تیم سازنده Supply Dropهای مختلفی را برای بازیکنان درنظر گرفته است که با باز کردن آن‌ها یا جایزه ارزشمندی را کسب می‌کنید یا با حقه‌های مختلف ترسانده می‌شوید.

از دیگر ویژگی‌های رویداد ذکر شده هم می‌توان‌به اعمال ظاهر هالووین برای بازی اشاره کرد تا اتمسفر متفاوتی را کسب کنید. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از رویداد Haunting of Verdansk را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. رویداد ذکر شده تا تاریخ ۱۳ آبان ماه (سه نوامبر) در اختیار کاربران قرار دارد. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده