نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۵

جف بریجز به سرطان مبتلا شد

جف بریجز از بازیگران اسکاری هالیوود، ابتلای خود را به سرطان غدد لنفاوی اعلام کرد.

جف بریجز، بازیگر مطرح هالیوودی که با ایفای نقش در آثاری چون فیلم لبوفسکی بزرگ (The Big Lebowski) طرفداران بی‌شماری دارد، ساعاتی قبل ابتلای خود را به سرطان اعلام کرد و از آغاز مراحل درمان خود گفت. به‌گفته‌ی بریجز، او به سرطان لنفوم (که تحت عنوان سرطان غدد لنفاوی هم شناخته می‌شود) مبتلا شده، ولی امید زیادی به شکست دادن آن دارد.

بریجز این خبر را در توئیتی اعلام کرد و نوشت: «پزشکان تشخیص داده‌اند که به سرطان غدد لنفاوی مبتلا شده‌ام که بیماری بسیار جدی و خطرناکی است، ولی این شانس را دارم که تیمی از بهترین پزشک‌ها درکنار من هستند که پیش از جدی شدن مراحل سرطان آن را تشخیص داده‌اند. اکنون مراحل درمان را شروع کرده‌ام و شما را در ادامه هم در جریان اوضاع قرار خواهم داد.»

او همچنین توئیت دیگری هم ارسال کرده که به تشکر از اطرافیان و همین‌طور رأی دادن در انتخابات آمریکا مربوط می‌شود: «از صمیم قلب از عشق و محبت و پشتیبانی اعضای خانواده و دوستانم ممنونم. از شما مردم هم بابت دعاها و آرزوی سلامتی‌ای که می‌کنید سپاسگزارم. بد نیست الآن که این توئیت را ارسال می‌کنم، از همه‌ی شما بخواهم لطفاً رأی بدهید و این موضوعی است که همگی در آن باید کنار یکدیگر باشیم. دوست‌دار شما، جف.»

جف بریجز که کار سینمایی خود را از دهه‌ی ۱۹۵۰ شروع کرد و در دهه‌ی ۱۹۷۰ کم‌کم به معروفیت رسید، تا امروز نامزدی‌ها و جوایز زیادی را در کارنامه داشته؛ از جمله هفت نامزدی اسکار که یکی از آن‌ها یعنی دل دیوانه (Crazy Heart) به دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی منجر شد. فیلمی که برای او جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد گلدن گلوب را نیز به همراه داشت.

به‌تازگی شاهد انتشار کتابی هم از طرف بریجز و دختر او ایزابل بریجز بوش بوده‌ایم که با نام Daddy Daughter Day توسط انتشارات دارک هورس عرضه شده است؛ کتابی که نویسندگی آن را دختر بریجز برعهده داشته و خود او هم نقاشی‌های داخل کتاب را انجام داده است. از آخرین کارهای او در سینما و تلویزیون هم می‌توان به سریال The Old Man اشاره کرد که بریجز یکی از نقش‌های اصلی آن را برعهده دارد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده