نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

همیار آکادمی مجموعه ی تخصصی آموزش های کسب و کار اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی یکی از مسائلی است که امروزه ذهن بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای حضوری را به خودش جلب و جذب کرده است.

مزایای این نوع از کسب‌و‌کار به‌حدی زیاد است که نظر بسیاری از متخصصان را به خودش جلب و جذب کرده است. ما در همیاراکادمی سعی می‌کنیم بهترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت را به شما آموزش دهیم.

در ادامه این مقاله ابتدا تصمیم داریم که مزایای راه اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی را بیان کنیم و بگوییم که کسب درآمد اینترنتی چقدر آسان است ولی از آن‌جا که نیاز به مداومت و استمرار دارد، بسیاری این روش را نمی‌پسندند در گام بعدی به چند کسب‌و‌کار اینترنتی پردرآمد می‌پردازیم. درنهایت آشنایی بیشتری با مجموعه همیار آکادمی پیدا خواهیم کرد و پیرامون چند مورد از دوره‌های آموزشی این مجموعه بحث و گفت‌وگو خواهیم کرد.

در صورتی که به راه اندازی کسب‌و‌کار آنلاین و کسب درآمد اینترنتی دارید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و مطمئن باشید که این مقاله یکی از خاص‌ترین مقالاتی است که تاکنون در مورد کسب‌و‌کار اینترنتی مطالعه کرده‌اید.

مزایای کسب درآمد اینترنتی

طبق برنامه در اولین گام به مزایایی می‌پردازیم که کسب‌و‌کار اینترنتی به همراه دارد. تعداد این مزایا بسیار زیاد است ولی در این مقاله به مهم‌ترین مزایای کسب درآمد اینترنتی اشاره خواهد شد.

1. سرمایه اولیه چندانی نیاز ندارد

نخستین مزیتی که می‌توانیم برای کسب درآمد اینترنتی عنوان کنیم این است که سرمایه چندان زیادی احتیاج ندارد. تنها کاری که باید بکنیم این است که باید یک هاست و دامنه خریداری کنیم و سایت خود را با استفاده از وردپرس راه‌اندازی کنیم. وقتی سایت با وردپرس راه اندازی شد، اگر قصد داریم یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنیم می‌توانیم این کار را به کمک فروشگاه‌ساز ووکامرس انجام دهیم.

جالب است که تمامی این کارها به سرمایه چندانی احتیاج ندارد و خیلی راحت و بدون دردسر می‌توانیم کسب درآمد اینترنتی را آغاز کنیم. این در حالی است که اگر بخواهیم یک کسب‌و‌کار حضوری راه اندازی کنیم لازم است که در همان آغاز کار یک مغازه اجاره کنید و محصولات زیادی را بخرید و در مغازه خودتان قرار دهید و همین کار به میزان زیادی درآمد احتیاج دارد.

در کسب‌و‌کار اینترنتی نیاز نیست از همان آغاز کار، محصولات را در انبار بگذارید بلکه پس از آن‌که مشتری خرید کرد، باید آن محصول را ازطریق تأمین‌کننده‌ها تهیه و برای او ارسال کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که باید قیمت‌ها را همیشه به‌روزرسانی کنید تا به مشکل برنخورید.

2. خودتان آقای خودتان هستید

یکی دیگر از مزایای کسب درآمد اینترنتی این است که خودتان آقای خودتان می‌شوید و استقلال شغلی پیدا می‌کنید. استقلال شغلی و داشتن یک شغل مستقل و درآمدزا یکی از بهترین آرزوهای بسیاری از افراد جامعه است. اکنون با راه اندازی یک کسب‌و‌کار اینترنتی می‌توانید این آرزوی خودتان را محقق کنید.

البته ابتدا می‌توانید کسب‌و‌کار اینترنتی را به‌عنوان شغل دوم انتخاب کنید ولی وقتی درآمدتان از کسب‌و‌کار اینترنتی به اندازه درآمدی شد که از شغل اول خود دارید زمان آن می‌شود که شغل اول را رها کنید و تمرکز خود را روی کسب درآمد آنلاین بگذارید.

اگر بخواهید همیشه کارمند بمانید، ممکن است درآمدتان همیشه ثابت باشد ولی با کسب‌و‌کار اینترنتی (اگر به سایت خود برسید و برای آن وقت بگذارید) بدون شک به درآمدی شگفت انگیز و نامحدود می‌رسید.

3. توسعه بازار در کسب‌و‌کار اینترنتی دشوار نیست

اگر یک کسب‌و‌کار حضوری داشته باشید و بخواهید آن را رشد و توسعه دهید، باید انبار خودتان را بزرگ‌‎تر کنید  و فروشگاه بزرگ‌‎تری اجاره کنید تا بتوانید محصولات جدید را در آن بچینید و در معرض دید مشتری قرار دهید. مدتی طول می‌کشد تا مشتریان از توسعه بازار شما اطلاع پیدا کنند و برای خید محصولات جدید به شما مراجعه کنند.

حال فرض کنید که یک کسب‌و‌کار اینترنتی دارد. کسب‌و‌کار اینترنتی شما از یک وب‌سایت فروشگاهی و چند حساب در شبکه‌های اجتماعی مختلف تشکیل شده است. اگر بخواهید این کسب‌و‌کار را رشد و توسعه دهید، کافی است یک دسته جدید برای محصولات جدید در سایت ایجاد کنید و محصولات خود را در آن بگذارید.

پس از آن‌که دسته جدید ایجاد شد، می‌توانید ازطریق ایمیل و پیامک این اتفاق را به اطلاع مشتریان همیشگی و وفادار خودتان برسانید. همچنین لازم نیست که حتماً آن محصولات را تأمین کنید و سپس به فروش برسانید. کافی است دسته جدید را ایجاد کنید و در صورتی که یک مشتری از شما خرید کرد، آن محصول را ازطریق تأمین کنندگان برای او تأمین کنید. درنهایت می‌توان دریافت که توسعه کسب‌و‌کار اینترنتی خیلی ساده‌تر از کسب‌و‌کار حضوری است.

4. دسترسی به کسب‌و‌کار اینترنتی برای مشتریان خیلی آسان است

یکی دیگر از مزایایی که می‌توان برای کسب درآمد اینترنتی نام برد این است که اگر شما کسب‌و‌کار اینترنتی راه اندازی کنید، برای تولید محتوای ارزشمند زحمت بکشید، برای سئوی سایت خود زمان بگذارید و درنهایت سایت خودتان را در کلمات کلیدی تخصصی بالا بیاورید، شک نکنید که دسترسی به کسب‌و‌کار اینترنتی شما برای مشتریان شما خیلی آسان می‌شود و به همین خاطر است که کارآفرینان اینقدر روی راه اندازی بیزنس آنلاین تأکید و تأیید دارند.

حال اگر شما یک کسب‌و‌کار حضوری داشته باشید، حتی اگر خیلی معروف شوید ممکن است مشتریان شما فقط از یک منطقه خاص باشند. ممکن است اینقدر از آن‌ها دور باشید که حتی با وجود اینکه از خوبی محصولات و خدمات شما خبر و اطلاع دارند ولی باز هم ترجیح می‌دهند که از فروشگاه دیگری که در نزدیکی آن‌ها قرار دارد خرید کنند و این عیبی است که کسب‌و‌کار حضوری دارد.

5. به ابزار خاص و پیشرفته‌ای نیاز ندارید

همان‌طور که پیش از این هم بیان کردیم، کسب‌و‌کار اینترنتی نیاز به وسایل خاص و پیشرفته‌ای ندارد. کافی است که یک لپ‌تاپ و یک گوشی هوشمند داشته باشیم تا بتوانیم کسب‌و‌کار اینترنتی خودمان را راه اندازی کنیم.  پیش از این هم گفته شد که در اوایل کار نیازی به انبار و فضای ذخیره‌سازی نیست؛ چون خریدها محدود است و می‌توانید کالاها را از تأمین‌کننده بگیرید و به‌دست مشتری برسانید.

این در حالی است که راه اندازی یک کسب‌و‌کار حضوری در همان ابتدا به کلی وسایل، تجهیزات و فضای مناسب برای نگه‌داری از این وسایل دارد. هزینه راه اندازی یک کسب‌و‌کار حضوری به‌شدت سرسام‌آور است و به همین دلیل است که راه اندازی کسب و کارهای حضوری با محدودیت‌های زیادی رو‌به‌رو شده است. کارآفرینان و صاحبان کسب‌و‌کار دیگر تمایلی به پرداخت این هزنیه‌ها ندارند و ترجیح بخش کوچکی از پولی که قرار است برای مغازه بدهند را خرج تولید محتوا، سئو و گرافیک سایت خودشان بکنند.

6. بازاریابی آسان و البته فوق‌العاده کارآمد

عصر کنونی عصر دیجیتال نام دارد و در نتیجه همه چیز باید به سمت دیجیتالی شدن پیش برود. یکی از چیزهایی که دارد دیجیتالی می‌شود، کسب و کارها است. وقتی کسب و کارها دیجیتالی می‌شود، دیگر بازاریابی سنتی هم جواب نمی‌دهد و باید از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال استفاده کرد.

در دیجیتال مارکتینگ دیگر لازم نیست که در شهر راه بیفتیم و تراکت و اعلامیه پخش کنیم و سپس به مغازه‌های مختلف سر بزنیم و محصولات خودمان را به آن‌ها پیشنهاد دهیم. کاری که ما باید انجام دهید این است که روی تولید محتوا و سئوی سایت خودمان کار کنیم تا گوگل ما را بپسندد و در سیستم رتبه‌‎بندی خودش ما را بالا بیاورد.

همچنین می‌توانیم در شبکه‌های احتماعی مختلف هم فعالیت و نظر مخاطبان را به خودمان جلب کنیم. خلاصه که در بازاریابی دیجیتال به‌جای اینکه ما به سمت مشتری برویم، مشتری با پای خودش به سمت ما می‌آید و از ما خرید می‌کند و اگر از ما رضایت داشته باشد، قطعاً به یک مشتری وفادار برای ما تبدیل می‌شود.

7. محدودیت زمانی ندارد

یکی از مزایای مهم کسب درآمد اینترنتی این است که هیچ وابستگی و محدودیت زمانی خاصی ندارد. به‌عنوان مثال یک مشتری در ساعت سه بامداد ناگهان یادش می‌افتد که نیاز به یک ابزار خاص دارد. خیلی سریع گوشی را برمی‌دارد، در گوگل نام آن ابزار خاص را وارد می‌کند و گوگل به پاس تلاش شما برای تولید محتوا و سئو، ابتدا سایت شما را به او پیشنهاد می‌دهد.

او وارد سایت شما می‌شود و محصول را خیلی سریع خریداری می‌کند. شما هم خرید او را می‌بینید و فردا در اسرع وقت محصول را ازطریق پست برای او ارسال می‌کنید. این فرایند عالی هیچ محدودیت زمانی خاصی ندارد و حتی زمانی‌که در خواب ناز هستید، می‌توانید پول دربیاورید.

حالا کسب‌و‌کار حضوری را در نظر بگیرید. مشتری باید فقط وقت‌هایی سراغ شما بیاید که مغازه شما باز باشد. روزهای تعطیل و جمعه‌ها هم که احتمالاً مغازه بسته است و امکان کسب درآمد وجود ندارد. بنابراین خیلی راحت می‌توان درک کرد که کسب‌و‌کار اینترنتی در هر حالت از کسب‌و‌کار حضوری بهتر است.

تا به اینجای کار سعی کردیم مزایای کسب درآمد اینترنتی را توضیح دهیم. اکنون تصمیم داریم که چند شغل پردرآمد اینترنتی را معرفی کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم مبالغ مالی قابل توجهی را به سمت خودمان جلب و جذب کنیم.

شغل اینترنتی در کنار تبلت و کیبورد

معرفی چند شغل اینترنتی با درآمد فوق‌العاده

کسب و کارهای اینترنتی زیادی وجود دارد که می‌تواند درآمدهای فوق‌العاده‌ای برای شما به همراه داشته باشد. در ادامه به چند مورد از کسب و کارهای اینترنتی پرسود و پردرآمد اشاره می‌کنیم. شما به دلخواه خودتان می‌توانید هر کدام از موارد زیر را انجام دهیدو یک درآمد همیشگی و عالی برای خودتان ایجاد کنید.

1. راه اندازی فروشگاه اینترنتی

یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی این است که یک فروشگاه اینترنتی برای خود راه اندازی کنید. پیش از این هم گفتیم که راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بر مبنای ووکامرس و وردپرس چندان سخت و دشوار نیست و نیاز به هزینه زیادی هم ندارد.

پس از آنکه فروشگاه راه اندازی شد، کافی است محصولاتی که تمایل دارید به فروش برسانید را به همراه تصاویر منحصر‌به‌فرد در سایت خود وارد کنید و توضیحاتی کامل و جامعه در مورد آن محصول در سایت خود قرار دهید. اگر می‌خواهید یک فروش موفق داشته باشید باید تا جایی که می‌توانید روی سئوی سایت خودتان کار کنید.

2. وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی هم یکی از مشاغلی که از همان ابتدا پرطرفدار و پردرآمد بود ولی امروز می‌بینیم که میزان طرفداران آن چندین برابر شده است و به همین خاطر وبلاگ‌ نویسانی که به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی کار می‌کنند، درآمد بسیار خوبی دارند.

در صورتی که قصد دارید در زمینه وبلاگ نویسی کار کنید، می‌توانید ابتدا مطالب جذابی در سایت خودتان ایجاد کنید و وبلاگ خودتان را به جایگاه خوبی در گوگل برسانید. وقتی این اتفاق افتاد می‌توانید از افراد دیگر سفارش تبلیغات بگیرید و در وبلاگ خودتان تبلیغات آن‌ها را منتشر کنید.

همچنین می‌توانید در حوزه تخصصی خودتان محتوا تولید کنید و این محتوا را در سایت خودتان به فروش برسانید. مسلماً کسانی که در زمینه تخصصی شما قفعالیت می‌کنند، وقتی ببینند که محتواها و مقالات شما ارزشمند است، قطعاً سراغتان خواهند آمد و برای تک تک کلماتی که می‌نویسید حاضر هستند پول بدهند.

3. تولید محتوای باکیفیت و منحصر‌به‌فرد

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که درآمد بی‌نظیری برای شما به همراه دارد، تولید محتوا است. برخی از افراد تصور می‌کنند که منظور از تولید محتوا، فقط تولید محتوای متنی است. این تصور اشتباه است. چهار نوع محتوا وجود دارد که شما در هر زمینه‌ای که مهارت داشته باشید، می‌توانید در آن زمینه کار کنید:

  • متنی
  • صوتی
  • تصویری (عکس)
  • ویدیویی

هر کدام از انواع محتوا درآمد فوق‌العاده و بالایی دارد. در حال حاضر و در دنیای بازاریابی دیجیتال کسانی که در زمینه محتوا کار می‌کنند، درآمد بسیار خوبی دارند. شما می‌توانید از سایت‌های دیگر سفارش تولید محتوا بگیرید و برای آن‌ها محتوا تولید کنید. البته در صورتی که تمایل دارید وارد حوزه تولید محتوا شوید لازم است که با مباحث سئو و بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جست‌وجو هم آشنا باشید.

4. ولاگری

یکی از روش‌ها و مشاغل دیگر برای کسب درآمد اینترنتی تولید محتوای ویدیویی و قرار دادن آن در بسترهای موجود مانند اینستاگرام و یوتیوب است. اگر بتوانید در یک حوزه تخصصی، محتوای ویدیویی تولید کنید و آن را در اختیار مخاطبان قرار دهید، ظرف مدت کوتاهی تعداد زیادی از طرفداران سراغ شما می‌آیند و می‌توانید با تبلیغات و فروش محصولات خودتان درآمد بی‌نظیری کسب کنید.

در این بخش از مقاله هم به چهار مورد از کسب و کارهای اینترنتی عالی اشاره کردیم. اکنون زمان آن است که سراغ بخش بعدی مقاله یعنی معرفی مجموعه همیار آکادمی برویم.

همیار آکادمی، مجموعه‌ای برای یادگیری مهارت‌های جدید

همیار آکادمی یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که در زمینه آموزش مهارت‌های لازم برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی فعالیت می‌کند. در صورتی که قصد دارید کسب درآمد اینترنتی را شروع کنید، همیار آکادمی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌تواند تمام مهارت‌های لازم را به شما آموزش دهد. این مجموعه دوره‌های مختلفی دارد که به چند مورد از آن‌ها اشاره شده است:

  1. دوره وبمستران هوشمند (آموزش ۰ تا ۱۰۰ راه اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی)
  2. دوره کسب درآمد از اینستاگرام
  3. دوره آموزش طراحی سایت
  4. دوره کار با وردپرس
  5. دوره ولاگری
  6. دوره گرافیک
  7. دوره آموزش برنامه‌نویسی به بان PHP

در ادامه چند مورد از این دوره‌ها را بررسی می‌کنیم:

1. دوره آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

یکی از دوره‌های ارزشمند همیار آکادمی، دوره آموزش کسب درآمد از اینستاگرام است. این دوره به قدری مهم و ارزشمند است که تدریس آن را آقای علی حاجی محمدی، موسس و مدیرعامل مجموعه همیار آکادمی بر عهده دارد.

با شرکت در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه کسب‌و‌کار خود را در اینستاگرام راه اندازی کنید و اینستاگرام را به یک ماشین پولسازی برای خودتان تبدیل کنید. در صورتی که تمایل دارید اطلاعاتی بیشتری در مورد این دوره جامع، مختصر و مفید کسب کنید کافی است به آموزش کسب‌و‌کار در اینستاگرام مراجعه کنید.

2. دوره جامع آموزش کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس

امروزه شاهد افزایش تعداد وب‌سایت‌هایی هستیم که بر پایه وردپرس راه اندازی شده‌اند. مزایای زیادی که این سیستم مدیریت محتوا دارد باعث شده است که کسب و کارهای اینترنتی زیادی براساس وردپرس شکل بگیرد و راه اندازی شود. در ادامه به چند مورد از مزایای وردپرس اشاره شده است:

  1. کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس خیلی راحت است.
  2. وردپرس یک تیم پشتیبانی خیلی قوی و کاردان دارد که به‌صورت مداوم در حال کار روی آن هستند و هر روز اخبار زیادی در مورد به‌روزرسانی این سیستم مدیریت محتوا و قابلیت‌های آن می‌شنویم.
  3. وب‌سایت‌هایی که به کمک وردپرس راه اندازی می‌شود، قابلیت شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی دارند. امروزه تعداد قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس به قدری زیاد است که هر کدام از سایت‌هایی که با این سیستم راه اندازی می‌شوند، با هم فرق دارند.
  4. اگر وب‌سایتی که با وردپرس راه اندازی می‌شود، اصول سئو در آن رعایت شود به‌راحتی در نتایج موتور جستجوی گوگل بالا می‌آید.

اهمیت بالای وردپرس باعث شد که همیار آکادمی یک دوره آموزشی کامل و جامع وردپرس تولید کند و آن را در اختیار کارآفرینان و صاحبان کسب‌و‌کار قرار دهد. تدریس این دوره به عهده محمدعلی صالحیان است و تخصص خوبی در این زمینه دارد. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد این دوره کسب کنید به آموزش وردپرس مراجعه کنید.

3. دوره جامع وبمستران هوشمند

در این دوره کامل و جامع 0 تا 100 راه اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی به شما آموزش داده می‌شود. با حضور در این دوره تمام مسائلی که برای راه اندازی و رشد و توسعه یک کسب‌و‌کار اینترنتی احتیاج دارید ، در اختیاز شما قرار می‌گیرد. در ادامه به مباحثی که در این دوره به آن پرداخته می‌شود اشاره شده است:

  • طراحی سایت
  • راه اندازی فروشگاه اینترنتی
  • اصول سئوی داخلی و خارجی و شیوه رسیدن به یک جایگاه خوب و عالی در موتور جستجوی گوگل
  • شیوه کسب درآمد اینترنتی و تبدیل کردن بازدیدکننده به یک مشتری وفادار و همیشگی
  • دریافت مجوزهای لازم و ضروری برای سایت و فروشگاه اینترنتی

به این نکته توجه داشته باشید که با حضور در این دوره، درواقع با یک تیر دارید دو نشان را می‌زنید:

  1. اولاً می‌توانید کسب درآمد اینترنتی برای خودتان را آغاز کنید. کسب‌و‌کار اینترنتی خاص و بی‌نظیر خودتان را شروع کنید و به درآمدی که همیشه رویای آن را در سر می‌پروراندید دست پیدا کنید.
  2. دومین مزیت این دوره این است که می‌توانید به یک مشاور و مربی برای راه اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی تبدیل شوید و به کسانی که قصد دارند یک کسب‌و‌کار اینترنتی راه اندازی کنند، مشاوره بدهید.

لازم است بدانید که هزینه این دوره آموزشی واقعاً مقرون‌به‌صرفه است؛ زیرا با پرداخت یک هزینه مناسب تمامی مهارت‌های لازم برای به نتیجه رساندن یک کسب‌و‌کار اینترنتی را یاد می‌گیرید.

تدریس این دوره بر عهده کلکسیونی از بهترین اساتید در عرصه بیزنس اینترنتی است. در ادامه به اسامی این اساتید بی‌نظیر اشاره شده است:

  1. علی حاجی محمدی
  2. محمدپیام بهرام‌پور
  3. امیر عصاری
  4. امین اسماعیلی
  5. حسین رحیمی

در صورت تمایل به این دوره به وب‌سایت همیار آکادمی و سپس به بخش دوره‌های آموزشی مراجعه کنید.

با کمک همیار آکادمی، یک کسب‌و‌کار اینترنتی پردرآمد راه اندازی کنید

در صورتی که قصد دارید یک کسب‌و‌کار اینترنتی بی‌نظیر راه اندازی کنید یا اینکه می‌خواهید کسب‌و‌کار کنونی خودتان را به یک بیزنس اینترنتی پردرآمد تبدیل کنید، می‌توانید از آموزش‌های ما در همیار آکادمی استفاده کنید.

همیار آکادمی درکنار دوره‌های ارزشمند خود، یک سری مقالات و دوره‌های آموزشی رایگان هم دارد که با مراجعه به وب‌سایت همیار آکادمی می‌توانید به‌صورت کاملاً رایگان از این مقالات و دوره‌های آموزشی بهره‌مند شوید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه همیار آکادمی، دوره‌ها، مقالات و دوره‌های آموزشی رایگان این مجموعه کافی است به آکادمی تخصصی آموزش کسب‌و‌کار اینترنتی همیار آکادمی مراجعه کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده