// جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۱

کونامی بازی Silent Hill 4: The Room را در فروشگاه GOG برای کامپیوتر منتشر کرد

پس از برخی از نسخه‌های کلاسیک «کسلوانیا»، «کنترا» و «متال گیر»، حالا پورت رسمی PC بازی Silent Hill 4: The Room بالاخره با قیمت ۹.۹۹ دلار توسط کونامی عرضه شد.

تصویر ترسناک بیرون آمدن سر یک روح از در اتاق در بازی سایلنت هیل 4 شرکت کونامی

«سایلنت هیل 4» مخالفان و طرفداران سرسخت زیادی دارد و بدون شک یکی از بحث‌برانگیزترین نسخه‌های مجموعه بازی Silent Hill به حساب می‌آید. این بازی مثل بعضی از نسخه‌های قدیمی «متال گیر سالید»، «کسلوانیا» و «کنترا» قبلا هم برای PC منتشر شد. ولی تا پیش از امروز، هیچ‌وقت کونامی آن را به‌صورت رسمی روی یک فروشگاه دیجیتالی عرضه نکرده بود. در نتیجه عملا بازیکنان فقط با تهیه‌ی نسخه‌ی فیزیکی دست‌دوم و قدیمی بازی برای PC یا استفاده از نسخه‌های تقلبی می‌توانستند مشغول تجربه‌ی بازی Silent Hill 4: The Room روی کامپیوترهای شخصی خود بشوند. ولی اکنون بازی در فروشگاه دیجیتالی GOG قرار گرفته است و می‌توان آن را به‌صورت قانونی خریداری و دانلود کرد.

خوش‌بختانه نسخه‌ی قرارگرفته از بازی Silent Hill 4: The Room روی فروشگاه GOG، پیشرفت‌هایی نسبت به نسخه‌ی پی سی قدیمی بازی دارد و مثلا کات‌سین‌ها در آن با فریم‌ریت بسیار بالاتری پخش می‌شوند. شرکت کونامی بازی «سایلنت هیل 4» را در اصل در سال ۲۰۰۴ میلادی برای ایکس ‌باکس و پلی ‌استیشن 2 عرضه کرده بود.

شایعات مختلف می‌گویند نه‌تنها بازی‌های عرضه‌شده توسط کونامی روی فروشگاه GOG به‌زودی وارد استیم و اپیک گیمز استور هم می‌شوند، بلکه شرکت ژاپنی طی ماه‌های آتی نسخه‌های پی‌سی بازی‌های کلاسیک بیشتری را به فروشگاه‌های فروش دیجیتالی بازی‌ها می‌فرستد. این‌روزها مدام شایعات بیشتری راجع به بازی‌های محبوب شرکت کونامی رنگ واقعیت را به خود می‌گیرند. به همین خاطر برخی از گیمرها با تک‌تک این اتفاقات، خواه یا ناخواه بیشتر از قبل به واقعی از آب درآمدن شایعه‌ی عرضه‌ی ریبوت سایلنت هیل و ریمیک بازی Metal Gear Solid روی پلی استیشن 5 و پی‌سی امیدوار می‌شوند.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده