// جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۵

فیلم The Witches به مناسبت هالووین از شبکه HBO Max پخش می‌شود

فیلم The Witches به کارگردانی رابرت زمکیس و با نقش‌آفرینی ان هتوی، استنلی توچی و اکتاویا اسپنسر در تاریخ ۲۲ اکتبر (۱ آبان) در آمریکا از شبکه HBO Max پخش می‌شود.

رولد دال، نویسنده‌ی بزرگ بریتانیایی را می‌توان یکی از مهم‌ترین اشخاص در جهان ادبیات داستانی کودکان دانست؛ شخصی که وس اندرسون فیلم تحسین‌شده‌ی «آقای فاکس شگفت انگیز» را با اقتباس از کتاب او ساخت و حالا رابرت زمکیس قصه‌ی The Witches از او را تبدیل به یک فیلم بلند کرده است. البته رابرت زمکیس، خالق فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون «فارست گامپ» که وظیفه‌ی کارگردانی فیلم The Witches را برعهده دارد، فیلم‌نامه‌ی The Witches را به‌تنهایی ننوشته است.

گی‌یرمو دل تورو که او را با شاهکاری به اسم «هزارتوی پن» می‌شناسیم، درکنار رابرت زمکیس به نوشتن فیلم‌نامه‌ی The Witches پرداخت. کنیا بریس هم فیلم‌نامه‌نویس سوم فیلم The Witches به حساب می‌آید.

ان هتوی در فیلم The Witches برادران وارنر، اثر گیرمو دل تورو و رابرت زمکیس

تریلر فیلم The Witches در یوتیوب

سازندگان این فیلم را یک فانتزی تاریک می‌دانند و حالا اعلام کردند اثر مورد بحث، در تمامی کشورها غیر از آمریکا اکران می‌شود. فیلم The Witches با بازی کریستن چنووس، ان هتوی، استنلی توچی و اکتاویا اسپنسر در تاریخ ۲۲ اکتبر (۱ آبان) در شبکه‌ی آنلاین/استریم‌محور HBO Max قرار می‌گیرد. همچنین فیلم از تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان) اکران خود در تمامی کشورهای ممکن غیر از آمریکا را کلید می‌زند. تماشای فیلم The Witches در شبکه HBO Max نیاز به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ی جداگانه ندارد و تمامی افرادی که مشترک آن هستند و در آمریکا سکونت دارند، می‌توانند ۲۰ روز دیگر مشغول دیدن The Witches شوند.

در داستان The Witches، رولد دال ماجرای بچه‌هایی را تعریف می‌کند که مشغول جنگیدن با جادوگرها می‌شوند؛ جادوگرهایی که می‌خواهند همه‌ی کودکان دنیا را تبدیل به موش کنند.

مرد رسمی در حال برخورد خوب با پسربچه سیاه پوست در فیلم The Witches رابرت زمکیس و گیرمو دل تورو

در سال ۱۹۹۰ میلادی، نیکلاس روگ فیلم The Witches را اکران کرد. آن فیلم هم با تحسین نسبی منتقدها مواجه شد اما در باکس‌آفیس، شکست مالی سختی را پذیرفت. حالا باید در شرایطی که به خاطر ویروس کرونا/کووید 19، فیلم The Witches رابرت زمکیس و گیرمو دل تورو فقط در خارج از خاک آمریکا اکران می‌شود، آیا این اثر جدید سرنوشت مالی مشابهی را تجربه خواهد کرد؟ بالاخره باتوجه‌به تصاویر، اطلاعات و تریلر پخش‌شده به نظر می‌رسد که فیلم The Witches، محصول سال ۲۰۲۰ میلادی را باید اثری پرخرج به شمار آورد که نیاز به فروش قابل توجهی برای بازگرداندن هزینه‌های تولید و تبلیغات خود دارد.


منبع AP News
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده