نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۸

سریال The Gentlemen به کارگردانی گای ریچی در دست ساخت است

گای ریچی در همکاری دوباره با میرامکس در حال ساخت سریالی براساس فیلم The Gentlemen است که وی به‌عنوان کارگردان در این سریال نیز حضور خواهد داشت.

فیلم The Gentlemen (آقایان) به کارگردانی گای ریچی، در اوایل سال جاری میلادی روی پرده‌های سینما رفت و نقدهای مثبت و متوسط بسیاری دریافت کرد. همچنین این فیلم اکشن کمدی توانست بیش از ۱۱۵.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل بیش از ۳۶.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۸.۷ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک سریال تلویزیونی براساس فیلم آقایان در دست ساخت است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، بخش تلویزیونی میرامکس در حال همکاری با گای ریچی برای ساخت اقتباس تلویزیونی براساس فیلم The Gentlemen است.

گای ریچی

مقاله مرتبط

ریچی برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه سریال The Gentlemen با میرامکس قرارداد همکاری امضا کرده است و ایوان اتکینسن و مرن دیویس هم به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار ریچی در این سریال باز خواهند گشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله داستان یا شخصیت‌های سریال آقایان منتشر نشده است. متیو مک‌ کانهی، کالین فارل، چارلی هونام، هنری گلدینگ، هیو گرانت، جرمی استرانگ، جیسون وانگ، میشل داکری، لین رنه، یوجین کوزمینا و کریس  اوانجلو، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم The Gentlemen حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند، اما مشخص نیست که شاهد بازگشت آن‌ها در سریال آن نیز خواهیم بود یا سریال قرار است با داستان و شخصیت‌های متفاوتی تولید و منتشر شود.

گای ریچی بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون دو قسمت اول فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز)، فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels (قفل، انبار و دو بشکه باروت)، فیلم Snatch (قاپ زنی)، فیلم The Man from U.N.C.L.E. (مردی از یو.ان.سی.ال.ای.) و فیلم Aladdin (علاالدین)، شناخته می‌شود که اخیرا در همکاری دوباره با جیسون استاتهام وظیفه کارگردانی فیلم Wrath of Man را بر عهده داشته است. همچنین ریچی اخیرا وظیفه کارگردانی فیلم Five Eyes (فایو آیز) را نیز بر عهده گرفته که در این فیلم نیز وی قرار است با استاتهام دوباره همکاری کند. علاوه‌بر این، دنباله فیلم Aladdin نیز در دست ساخت است و ریچی احتمالا برای کارگردانی آن باز خواهد گشت. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده