// جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵

راهنمای چالش های فصل چهارم از چپتر دوم Fortnite | هفته ششم

در جریان فصل چهارم بازی Fortnite شاهد اضافه شدن کاراکترهای جهان مارول به بازی هستیم و در این قسمت، راهنمای چالش‌های هفته ششم را برای شما کاربران آماده کرده‌ایم.

در فصل چهارم از بازی فورتنایت چپتر 2 که پنجشنبه ۶ شهریور ماه در دسترس قرار گرفت، اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، دست به تغییرات بسیار جالبی زده است. در جریان فصل چهارم از چپتر دوم بازی فورتنایت شاهد اضافه شدن کاراکترهای مارول هستیم که باید جلوی گالاکتوس، یکی از شخصیت‌های شرور جهان مارول را بگیرند. فصل چهارم فورتنایت چپتر 2 نکسوس وار (Nexus War) نام‌گذاری شده است و در ادامه چالش‌های هفته ششم را برای شما تدارک دیده‌ایم. چالش‌های هفتگی فورتنایت هر پنجشنبه در دسترس قرار می‌گیرد. 

کاراکتر موز فورتنایت در حال برداشتن آیتم Kinetic Shockwave

چالش‌های هفته ششم

اسم چالشتوضیحات
Search Chests at Weeping Woodsهفت صندوق را در Weeping Woods باز کنید
Eliminations at Misty Meadows  سه نفر را در Misty Meadows بکشید
Collect Stone from Coral Castle۳۰۰ عدد سنگ را از منطقه Coral Castle جمع‌آوری کنید
Consume a Legendary fishیک ماهی لجندری را استفاده کنید
Consume Foraged Items at Holly Hedges۱۰ آیتم Foraged را در منطقه Holly Hedges استفاده کنید
Ride a Zipline from Retail Row to Steamy Stacksمسیر Retail Row تا Steamy Stacks را با زیپلاین طی کنید
Deal damage after knocking an opponent back with Black Panther’s Kinetic Shockwaveپس از به عقب پرتاب شدن بازیکنان توسط Kinetic Shockwave بلک پنتر، به آن‌ها آسیب برسانید (میزان آسیب‌رسانی ۱۰۰۰)

در جریان هفته ششم از فصل چهارم بازی فورتنایت چپتر 2، شاهد چالش‌های ساده‌تری نسبت به هفته‌های گذشته هستیم. در جریان اولین هفته، بازیکنان باید وارد محیط Weeping Woods شده و هفت صندوق را باز کنند. این در حالی است که باید سه نفر را هم در منطقه Misty Meadows بکشید که یکی از محیط‌های پرطرفدار فورتنایت به حساب می‌آید. در ادامه و سومین چالش، تنها کافی است وارد منطقه Coral Castle شوید و ۳۰۰ عدد سنگ را جمع‌آوری کنید. 

ماهی‌ها در بازی فورتنایت ارزش‌های مختلفی دارند و می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان یک‌ آیتم مصرفی استفاده کنید. برای کسب چالش مورد نظر، تنها کافی است یک ماهی با ارزش طلایی را کسب کرده و از آن استفاده کنید. اگر به نقشه فورتنایت چپتر 2 نگاه کنید، می‌بینید که بین Retail Row و Steamy Stacks زیپلاین‌های متعدد و متصل به هم قرار گرفته است. در جریان ششمین چالش بازیکنان باید بدون اینکه روی سطح زمین قرار بگیرند، از زیپلاین‌ها استفاده و مسافت بین Retail Row و Steamy Stacks را طی کنند. پس از رسیدن به Steamy Stacks چالش مورد نظر کامل می‌شود.

همچنین در هفته ششم باید ۱۰ عدد آیتم Foraged را پیدا و از آن در منطقه Holly Hedges استفاده کنید. در جریان آخرید چالش هم تنها کافی است به حالت محدود زمانی Marvel Fortnite مراجعه کنید. در این حالت بازیکنان می‌توانند به مهارت بلک پنتر دسترسی داشته باشند که Kinetic Shockwave نام دارد. سپس زمانی‌که میزان آسیب‌رسانی شما به ۱۰ هزار رسید، این چالش را کسب خواهید کرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده