// جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۰

تریلر گیم پلی Amnesia: Rebirth پازل ها و هیولاهای بازی را نشان می‌دهد

استودیوی Frictional Games امروز اولین گیم ‌پلی بازی Amnesia: Rebirth را منتشر کرد که در آن محیط‌های‌ ترسناک و معماهای بازی را نشان می‌دهد.

استودیوی Frictional Games پس از انتشار بازی موفق Soma اینبار به سراغ نسخه‌ی جدید از سری Amnesia با نام Amnesia: Rebirth رفته است. این استودیو با انتشار بازی Amnesia: A Machine for Pigs توانستند این مجموعه را گسترش دهند، اما آن‌ها پس از بازی Amnesia: The Dark Descent روی آثار دیگری نیز فعالیت داشته‌اند. حال، آن‌ها روی نسخه‌ی جدید از این مجموعه کار می‌کنند. امروز استودیوی Frictional Games تریلر گیم‌پلی این بازی را از IGN منتشر کردند. شما می‌توانید این تریلر را در پایین مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

اگر هنوز سری Amnesia را تجربه نکرده‌اید حال بهترین فرصت است که به سراغ نسخه‌های قبلی این بازی بروید بروید. تریلر گیم‌ پلی بازی جدید حس اضطراب و معماهای سخت آن را به خوبی نشان می‌دهد. در اول این تریلر نشان می‌دهد که استودیوی Frictional Games هنوز تسلط خوبی در ایجاد تنش و بالا بردن ضربان قلب شما دارد و باید انتظار این را داشته باشیم این موضوع در سراسر بازی وجود داشته باشد. در ادامه‌ی تریلر پازل‌های Amnesia: Rebirth را مشاهده می‌کنیم که ذهن شما را درگیر خودش می‌کند؛ به‌طوری‌که این معماها نیازمند دقت بسیار به اطراف محیط بازی را دارد. نکته جالب در رابطه با برخی پازل‌های بازی اینکه درصورت کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند جان شما را بگیرد.

خوشبختانه نباید زمان زیادی را منتظر عرضه‌ی این بازی باشیم. Amnesia: Rebirth در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود اما هنوز خبری از عرضه‌ی این بازی برای پلی استیشن 5 در دسترس نیست اما انتظار می‌رود Amnesia: Rebirth در آینده برای این کنسول نیز منتشر بشود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده