// جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۵

بسته الحاقی Shadowlands بازی World of Warcraft تاخیر خورد

شرکت بلیزارد اینترتینمنت اعلام کرده که برای پولیش کردن بیشتر محتویات پایانی بسته الحاق World of Warcraft: Shadowlands، آن را با تأخیر عرضه می‌کند.

چند ماه پیش بود که بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر World of Warcraft، اعلام کرد که بسته الحاقی Shadowlands در تاریخ ۶ آبان ماه (۲۷ اکتبر) در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. بااین‌حال و زمانی‌که کمتر از یک ماه به عرضه این بسته الحاقی زمان باقی‌مانده است، بلیزارد در بیانیه جدید خود اعلام کرده که شدولندز در تاریخ ذکر شده عرضه نمی‌شود. 

متاسفانه تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی اعلام نشده است. به‌عبارتی تنها ذکر شده که شدولندز در زمان دیگری از سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. ازاین‌رو به‌نظر می‌رسد تا انتهای فصل پاییز، کاربران کامپیوتر و World of Warcraft به بسته الحاقی شدولندز دسترسی پیدا خواهند کرد. باتوجه‌به بیانیه منتشر شده، بلیزارد اینترتینمنت از محتویات قرار گرفته و داستان بسته الحاقی شدولندز راضی است. همچنین توسعه بسته الحاقی تقریبا تمام شده است، اما طبق بازخوردهایی که دریافت کرده‌اند، قصد دارند پولیش بیشتری را روی محتویات پایانی انجام دهند.

در بازی‌های MMO ارتقای سطح مورد مهمی به حساب می‌آید و سازنده باید به آن توجه داشته باشد. ازاین‌رو اگر تیم سازنده به محتویات پایانی توجه نداشته باشد، تجربه‌ی کاربر خدشه‌دار می‌شود. اکثر کاربران، در جریان محتویات پایانی (محتویاتی که پس از کامل کردن داستان ارائه می‌شوند) به‌سراغ ارتقای کاراکتر خود به حداکثر سطح موجود می‌روند. ازاین‌رو مناسب نبودن محتویات پایانی، می‌تواند به تجربه‌ی آن‌ها ضربه وارد کند. از طرفی وضعیت کارکردن سازندگان در خانه سبب می‌شود تا زمان بیشتری برای رفع باگ و پولیش نهایی صرف شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ در زیر هم می‌توانید تصویر مربوط‌به بیانیه بلیزارد را مشاهده کنید. همچنین در تاریخ ۲۲ مهر ماه (۱۳ اکتبر) به‌روزرسانی جدیدی برای World of Warcraft درنظر گرفته شده است که تغییراتی را نظیر سیستم ارتقای سطح به بازی اضافه می‌کند و یک پیش‌زمینه برای بسته الحاقی Shadowlands به حساب می‌آید.

بیانیه بلیزارد در راستای تاخیر بسته الحاقی شدولندز بازی World of Warcraft


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده