// جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱

Apex Legends در جریان رویداد افترمارکت حالت محدود Flashpoint را دریافت می‌کند

 به‌تازگی مشخص شده که کاربران کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی Apex Legends در تاریخ ۱۵ مهر ماه می‌توانند این بازی را با یکدیگر تجربه کنند.

در گذشته اعلام شده بود که در پاییز، ویژگی کراس پلی به بازی Apex legends اضافه خواهد شد. ازاین‌رو کاربران ایپکس لجندز بالاخره می‌توانند درکنار یکدیگر بازی را تجربه و لذت ببرند. استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده Apex Legends، تریلر جدیدی را از رویداد افترمارکت منتشر کرده که یک رویداد کالکشن برای بازی Apex Legends به حساب می‌آید و در تاریخ ۱۵ مهر ماه (۶ اکتبر) هم در دسترس قرار می‌گیرد.

در جریان این رویداد، بازیکنان می‌توانند به حالت محدود Flashpoint دسترسی داشته باشند و ازطرفی به‌سراغ خرید اسکین‌های جذاب برای شخصیت‌های مورد علاقه خود بروند. در جریان حالت فلش پوینت، هیچ آیتمی برای بازیابی نوار سلامت و شیلد درنظر گرفته نشده است و تنها فلش پوینت‌هایی را در نقشه Kings Canyon مشاهده می‌کنید که نوار سلامت و شیلد شما را بازیابی می‌کنند. ازاین‌رو شاهد نبردهای سنگین و هیجان‌انگیزی در این نقاط در نقشه بازی خواهیم بود. 

نکته‌ی  جالب دیگر در مورد حالت Flashpoint این است که دایره بازی همیشه به سمت فلش‌پوینت‌‌ها در نقشه بازی بسته می‌شود. همچنین زمانی‌که به‌سراغ Crafting Replicatorها می‌روید، به‌جای کیت کمک‌های اولیه می‌توانید کیت فونیکس را بسازید. بااین‌حال مهم‌ترین بخش از رویداد افترمارکت را می‌توان‌به اضافه شدن کراس‌پلی به بازی Apex Legends اختصاص داد. در تاریخ ذکر شده کاربران به بتای حالت کراس‌پلی دسترسی پیدا می‌کنند. 

به‌عبارتی کاربران کامپیوتر (ازطریق اورجین)، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 می‌توانند درکنار یکدیگر به تجربه‌ی بازی بپردازند. کاربران کنسولی، به‌واسطه‌ی سرورهای درنظر گرفته شده روی کنسول با هم بازی می‌کنند، اما زمانی‌که درکنار کاربرهای کامپیوتر قرار گرفتند، به سرورهای پی سی منتقل می‌شوند. ویژگی‌ ذکر شده به‌صورت پیش‌فرض برای بازیکنان فعال است، اما می‌توانند از بخش تنظیمات، آن را غیرفعال کنند. درانتها اعلام شده این ویژگی در آینده به نسخه استیم هم اضافه می‌شود. 

در ادامه می‌توانید تریلر رویداد افترمارکت را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده