نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۲

بسته الحاقی جدید بازی Sims 4 با نام Snowy Escape معرفی شد

بسته الحاقی جدید بازی The Sims 4 به اسم Snowy Escape معرفی شد. این بسته حال و هوای زمستانی دارد و فعالیت‌های جالبی را به بازی اضافه می‌کند.

بسته الحاقی بعدی بازی The Sims 4 روی فعالیت‌های جذاب و مفرح زمستانی تمرکز دارد. این بسته با نام Snowy Escape منتشر می‌شود و هنوز اطلاعات زیادی درباره آن ارائه نشده است. براساس تصویری که در حساب توییتر سیمز منتشر شده (و می‌توانید در بالا آن را مشاهده کنید)، این بسته الحاقی جدید، فعالیت‌هایی مانند سورتمه سواری، ورزش‌های زمستانی و همچنین صخره‌نوردی را به بازی The Sims 4 اضافه می‌کند. همچنین به‌نظر می‌رسد که یک محیط جدید برای گشت‌و‌گذار ازطریق این بسته در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. براساس چیزی که در تصویر می‌بینیم، این محیط با الگوبرداری از معماری آسیای شرقی طراحی شده است.

بسته الحاقی Seasons که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، قبلا فصل زمستان را به بازی سیمز 4 اضافه کرده بود، اما به نظر می‌رسد که Snowy Escape بیشتر روی فعالیت‌های مرتبط با تعطیلات تمرکز دارد. به هر حال باید تا فردا عصر (ساعت ۱۸:۳۰ سه‌شنبه) منتظر بمانیم تا تریلر مربوط‌به این بسته الحاقی منتشر شود و اطلاعات بیشتری درباره آن دریافت کنیم.

بسته الحاقی جدید بازی Sims 4 با تم زمستانی

بسته الحاقی قبلی بازی سیمز 4 با نام Eco Lifestyle در خردادماه سال جاری منتشر شد. این بسته بیشتر روی فناوری‌های دوست‌دار محیط زیست تمرکز داشت. امکان ساخت پنل‌های خورشیدی، توربین‌های بادی و باغچه‌های عمودی برای پرورش گیاهان، از جمله مواردی بودند که ازطریق این بسته به بازی اضافه شدند. همچنین چندی پیش یک بسته بازی (Game Pack) با حال و هوای «جنگ ستارگان» برای سیمز 4 منتشر شد که Journey to Batuu نام داشت. این بسته نیز شخصیت‌ها و آیتم‌های زیادی از دنیای Star Wars را به بازی The Sims 4 اضافه می‌کرد.

بازی شبیه‌ساز زندگی The Sims 4 در سال ۲۰۱۴ به‌وسیله شرکت الکترونیک آرتز برای کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. تاکنون ۹ بسته الحاقی برای این بازی عرضه شده‌اند و Snowy Escape دهمین بسته خواهد بود. الکترونیک آرتز از زمان انتشار بازی سعی کرده تا هر سال، حداقل یک بسته الحاقی جدید برای آن عرضه کند تا بازیکن‌ها را مشغول نگه دارد. اگرچه The Sims 4 نمرات چندان خوبی از منتقدان دریافت نکرد، اما بازیکن‌های زیادی را جذب کرده است. چند ماه پیش اعلام شده بود که تعداد بازیکنان سیمز 4 از ۲۰ میلیون نفر عبور کرده که احتمالا این آمار در حال حاضر بیشتر هم شده است.

هنوز اخبار زیادی درباره بازی The Sims 5 وجود ندارد، اما آخرین بار، اندرو ویلسون، رئیس شرکت EA گفته بود که احتمالا در این بازی شاهد اضافه شدن حالت‌های مختلف به بخش چندنفره خواهیم بود و جنبه‌های تعاملی و رقابتی بازی تقویت می‌شوند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده