نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۳

تریلر جدید Hyrule Warriors: Age of Calamity کاراکترهای بازی را به نمایش می‌گذارد

توسعه‌دهندگان استودیوی امگا فورس ویدیوی جدیدی را از جدیدترین اسپین آف Dynasty Warriors منتشر کردند که شخصیت‌های دنیای بازی را در جریان مبارزات به تصویر می‌کشد.

بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity تازه‌ترین اسپین آف مجموعه Dynasty Warriors است که اتفاقات آن ۱۰۰ سال قبل از وقایع The Legend of Zelda: Breath of the Wild جریان دارد. جایی‌که Great Calamity برای اولین‌‌بار به سرزمین هایرول حمله کرد. تا اینجای کار می‌دانیم که بازیکنان می‌توانند در نقش شخصیت‌های لینک، زلدا، داروک، میفا، روالی، اربوسا و ایمپا در این بازی نقش آفرینی کنند. اما توسعه‌دهندگان این بازی در استودیوی امگا فورس، امروز ویدیوی جدیدی را از جریان مبارزات بازی منتشر کردند که نگاه نزدیک‌تری به این کاراکترها دارد. ضمن اینکه می‌تواند دراین‌میان یکی دیگر از شخصیت‌های محبب هواداران را برای اولین‌بار مشاهده کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر مذکور را تماشا کنید:

تماشای ویدیو در یوتیوب

در ابتدای تریلر جدید Hyrule Warriors: Age of Calamity نمایی از مبارزات کلاسیک مجموعه Dynasty Warriors را در سبک اکشن و هک اند اسلش مشاهده می‌کنیم. از آن‌جایی که این بازی توسط استودیو اومگا فورس توسعه داده می‌شود، شاهد یک بازی Musou محور خواهیم بود. به‌عبارتی، بازیکنان می‌توانند درکنار المان‌های هک اند اسلش بازی از مهارت‌ها و ویژگی‌های مختلف قهرمان‌های بازی استفاده کنند. کاراکترهای مختلف بازی با استفاده از سلاح‌های متنوع و اختصاصی خود دشمنان را از مقابل بر می‌دارند. بعد از آن شاهد اولین حضور شخصیت Hetsu در بازی هستیم که مورد استقبال هواداران قرار خواهد گرفت.

مبارزات بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity

در ادامه برخی از حرکات ویژه کاراکترهای بازی را شاهد هستیم که می‌تواند برای طرفداران جالب توجه باشد. Mipha می‌تواند با ایجاد یک تله یخی دشمنان را به دام انداخته و Revali قادر است تا با استفاده از کمان AOE خود این یخ‌ها را در هم شکسته و آسیب قابل توجهی را به دشمنان وارد کند. ظاهراً زلدا هم یک تانک قدرتمند دارد که به دل نیروهای دشمن زده و بمب‌های نابودکننده‌ای را به سمت‌ آن‌ها پرتاب می‌کند.

در کل این ویدیو دید خوبی از آنچه که در تجربه کاربری این بازی ارائه خواهد شد را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. هواداران و دوستداران شخصیت‌های Zelda می‌توانند از این بازی به‌عنوان اولین تجربه خود از مجموعه Dynasty Warriors استفاده کرده و از گیم‌پلی جذاب و هیجان انگیز آن بهره‌مند شوند.

بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity حدود یک ماه دیگر و در تاریخ ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در این مدت می‌توانید همچنان از تجربه Breath of the Wild لذت ببرید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده