نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

خرید گیفت کارت در ایران

گیفت کارت ها، کارت‌ها یا کد هایی هستند که توسط آن‌ها می‌توان به آسانی از خدمات یا سرویس‌های سایت‌های متفاوت استفاده کرد. در ایران که دسترسی به کارت های اعتباری برای خرید از سایت‌های خارجی وجود ندارد یک راه آسان و میان بر، استفاده از گیفت کارت ها است. 

در ایران خرید گیفت کارت ها مانند گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت اسپاتیفای در کمترین زمان توسط ایرانیکارت انجام می‌شود.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت‌ها کارت‌های هدیه ای هستند که میزان مشخصی اعتبار دارد و فرد می‌تواند به اندازه ی آن مبلغ خرید خود را انجام دهد یا از خدمات یک سایت استفاده کند. هر گیفت کارت ویژگی‌های خود را دارد و در دو حالت فیزیکی و مجازی به‌صورت کد در دسترس است. بجای استفاده از کارت‌های اعتباری به‌راحتی می‌توان ازطریق این گیفت کارت‌ها تراکنش های مربوطه را انجام داد.

این گیفت کارت  ها برای اپلیکیشن های موسیقی مانند اسپاتیفای، اپلیکشن های خرید برنامه مانند گوگل پلی و اپ استور، برنامه های مخصوص به فیلم مانند نتفلیکس و خرید بازی در ایرانیکارت در دسترس است، شما به‌راحتی با پرداخت ریالی در این سایت می‌توانید به اندازه مبلغی که شارژ کرده اید خرید خود را از ایران انجام دهید. در ادامه در مورد انواع این گیفت کارت‌ها توضیحاتی بیشتری ارائه می‌کنیم.

خرید گیفت کارت اپل

انواع گیفت کارت‌ها

  • گیفت کارت اپل (Apple) و گوگل پلی (Google Play)

شاید برای شما پیش آماده باشد که یک برنامه ای نیاز داشته باشید که رایگان نیست و در ایران نیز کارت اعتباری برای خرید ندارید، در این صورت از خرید خود صرف‌نظر کرده‌اید و بیخیال آن شده اید. اما اگر می دانستید که با استفاده از گیفت کارت چقدر آسان می‌توان خرید خود را انجام داد برای آن لحظه‌ایی درنگ نمی‌کردید. برای استفاده از امکانات کامل این دو فروشگاه بزرگ دنیا می‌توانید از گیفت کارت مخصوص به هر کدام استفاده کنید.

  • گیفت کارت پلی استیشن (PlayStation) و گیفت کارت ایکس باکس (XBOX)

اگر شما یک گیمر حرفه‌ای هستید قطعا به فکر خرید بازی های اورجینال و استفاده از تمامی دسترسی بازی‌ها خواهید بود. درست است که خرید از ایران امکان‌پذیر نیست اما در این مورد نیز مانند موارد بالا، گیفت کارت بهترین گزینه برای رساندن شما به هدفتان خواهد بود. با شارژ گیفت کارت خود می‌توانید به‌صورت آزادانه از امکانات پلی استیشن و ایکس باکس خود استفاده کنید و بازی های مورد علاقه ی خود را خریداری کنید.

خرید گیفت کارت اسپاتیفای

  • گیفت کارت نتفلیکس (Netflix) و اسپاتیفای (Spotify)

نتفیلیکس یک پلتفرم پخش آنلاین فیلم است که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. با عضویت در این سایت و پرداخت حق عضویت می‌توان به میلیون‌ها فیلم و سریال روز دنیا دسترسی داشت. برای پرداخت در این سایت می‌توانید گیفت کارت نتفلیکس را تهیه کنید.

اسپاتیفای یک پلتفرم پخش آنلاین موسیقی است که به‌صورت رایگان در اختیار افراد در سراسر دنیا قرار گرفته است. اما نسخه‌ی رایگان محدودیتی های مانند پخش تبلیغ حین استفاده از برنامه دارد که چندان برای افراد خوشایند نیست بنابراین برای گذر از این محدودیت ها اکانت پریمیوم آن را خریداری می‌کنند. یکی از راه‌های پرداخت آسان برای اکانت پیشرفته استفاده از گیفت کارت ها است.

خرید گیفت کارت در ایران

پیش‌تر گفتیم که به‌دلیل تحریم ها و نبود دسترسی به کارت‌های اعتباری خرید از سایت‌های خارجی در ایران با مشکلاتی روبه‌رو است. برای گذر از این مشکلات و انجام دادن آسان پرداخت‌های ارزی، سایت ایرانیکارت بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در این سایت می‌توانید ثبت نام کنید و در پنل سایت خدمات مورد نیاز خود را سفارش دهید.

خرید گیفت کارت نیز به همین صورت انجام می‌گیرد، شما مبلغ مورد نظر خود را به‌صورت ریالی پرداخت می‌کنید و گیفت کارت مورد نظر خود را دریافت می‌کنید و با استفاده از آن اکانت های مورد نظر خود را شارژ می‌کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده