نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

مهران مدیری در فیلم جدید مسعود کیمیایی حضور خواهد داشت

مهران مدیری، بازیگر و کارگردان شناخته‌شده‌ی ایرانی در فیلم جدید مسعود کیمیایی با نام «خائن کشی» ایفای نقش خواهد کرد.

مسعود کیمیایی در تدارکت ساخت سی‌امین فیلم سینمایی خود یعنی خائن کشی است. پیش از این حضور امیر آقایی و سارا بهرامی در خائن کشی قطعی شده بود. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ مهران مدیری در فیلم سینمایی خائن کشی حضور خواهد داشت؛ به این ترتیب خائن کشی به اولین همکاری مسعود کیمیایی و مهران مدیری تبدیل می‌شود. پیش از این نام مهران مدیری برای بازی در فیلم‌های ضیافت، جرم و متروپل مطرح شده بود که وی بنابر دلایل مختلف، موفق به ایفای نقش در هیچ‌یک از این فیلم‌ها نشد.

مسعود کیمیایی با عینک

مهران مدیری از چهره‌های شناخته‌شده‌ی سینما و تلویزیون ایران است. او سابقه ساخت سریال‌های مختلفی همچون ساعت خوش، شب‌های برره، نقطه‌چین، پاورچین، مرد هزار چهره، باغ مظفر، مرد دو هزار چهره، قهوه تلخ، ویلای من و هیولا را دارد. مهران مدیری فیلمی سینمایی با نام «ساعت پنج عصر» نیز ساخته است. این چهره سابقه بازی را در فیلم‌های پل چوبی و درخت گردو دارد. مهران مدیری در چند سال اخیر چندین فصل از برنامه دورهمی را جلوی دوربین برده و اخیرا سریال هیولا را ساخته است؛ همچنین فصل دوم این سریال به‌زودی ساخته خواهد شد.

مسعود کیمیایی یکی از کارگردان‌های موج نو سینمای ایران است و تاکنون فیلم‌های مختلفی مانند قیصر، گوزن‌ها، داش آکل، غرل، خط قرمز، سرب، دندان‌ مار، تجارت، ضیافت، مرسدس، حکم، رئیس و قاتل اهلی را ساخته است. از مشهورترین فیلم های او می‌توان به قیصر و گوزن‌ها اشاره کرد. مسعود کیمیایی علاوه‌بر فیلمسازی، چند کتاب نیز نوشته است. کتاب‌هایی نظیر جسدهای شیشه‌ای، زخم عقل، حسد بر زندگی عین‌القضاة و سرودهای مخالف ارکسترهای بزرگ ندارند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده