نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۵

تاریخ انتشار بازی GoNNER 2 با انتشار تریلری مشخص شد

زمان انتشار بازی روگ لایک و پلتفرمر GoNNER 2 برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ اعلام شد.

استودیوی Art in Heart تاریخ انتشار بازی GoNNER 2 را برای ۲۲ اکتبر سال جاری میلادی (مصادف با ۱ آبان ۹۹) مشخص کرده است. این خبر توسط توسعه دهندگان و ناشران این بازی در شرکت Raw Fury تأیید شده است. بازی روگ لایک و پلتفرمر GoNNER 2 برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود. ضمن این که مشترکین ایکس باکس گیم پس نیز از زمان انتشار به این بازی دسترسی خواهند داشت. البته نسخه پلی استیشن 4 و Xbox Game Pass پی سی این بازی نیز در ادامه عرضه خواهد شد.

بازی GoNNER 2 به دنبال نسخه اول این مجموعه داستان بازی GoNNER را پیگیری خواهد کرد. بنابراین مجدداً با همان رنگ بندی‌ها و جلوه‌های تصویری جذاب و سبک اکشن و روگ لایک درگیر کننده این بازی مواجه خواهیم بود. مراحل این بازی حالت خطی و پی در پی نداشته و شما می‌توانید مسیر اختصاصی خود را در میان لول‌های متعدد آن طی کنید.

همچنین بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها و آپگریدهای جدیدی را برای تجهیزات خود قفل گشایی کنند. در جریان این بازی معما‌ها و رمز و رازهای متنوعی برای کشف کردن تعبیه شده که جزئیات آن هنوز نامشخص مانده است. در ادامه می‌توانید تریلر اعلام زمان انتشار بازی را تماشا کنید. در روزهای پیش رو، اطلاعات بیشتری از گیم پلی بازی GoNNER 2 به دست ما خواهد رسید.

دانلود از آپارات

از ویژگی‌های مجموعه GoNNER می‌توان به درجه سختی بالا آن اشاره کرد که کاربران را با بودن جدول امتیاز‌ جهانی به چالش می‌کشد. همچنین در این بازی چالش‌های روزانه در نظر گرفته شده است که در آن تجهیزات یکسان در اختیار گیمر‌ها قرار داده شده است، کاربران فقط یکبار می‌توانند این چالش را بازی کنند و پس از باختن تا روز آینده دیگر نمی‌توانند آن را دوباره امتحان کنند. از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به موسیقی متن آن اشاره کرد همچنین رمز و راز‌هایی در دنیای این بازی تعبیه شده که با پیدا کردن آنها می‌توانند از آیتم‌های مخصوص و ویژه بهره ببرید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده