نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۰

بازی Grounded روی ایکس باکس سری ایکس با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

مایکروسافت به‌تازگی تایید کرد که ساخته جدید استودیوی آبسیدین روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس بهینه‌سازی شده و از قابلیت Smart Delivery پشتیبانی می‌کند.

در جریان رویداد X019 بود که استودیوی آبسیدین در اقدامی غافلگیرکننده یک بازی عجیب به‌نام Grounded را معرفی کرد. این اثر درواقع یک بازی در سبک بقا است که کاربران به‌صورت مشارکتی می‌توانند آن را انجام دهند. دلیل عجیب بودن آن هم طراحی بازی است؛ گیمرها در حد و اندازه مورچه‌ای هستند که در محیطی مثل حیاط پشتی یک خانه رها شده‌ و باید با حشرات و عنکبوت‌های درون بازی که در مقیاس بزرگتری هستند، مبارزه کنند.

حال درحالیکه چندی پیش بازی Grounded ازطریق دسترسی زودهنگام برای کاربران پی سی و ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت، اما ساعاتی پیش در جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت به‌صورت رسمی تایید کرد که این بازی برای کنسول‌های نسل نهم ایکس باکس سری ایکس و سری اس بهینه‌سازی شده‌ است. باتوجه به اطلاعات ارایه شده، Grounded قرار است با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه برای دارندگان کنسول ایکس باکس سری ایکس در دسترس قرار گیرد.

این موضوع در حالی به‌تایید مایکروسافت رسیده که استودیوی آبسیدین نیز نوید تجربه گرافیکی بهتر درکنار کاهش زمان لودینگ و همچنین پشتیبانی از حالت HDR درخصوص این بازی را داده است. بازی Grounded طبق پیش‌بینی‌ها از ویژگی Smart Delivery نیز پشتیبانی خواهد کرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، نسخه کامل بازی Grounded قرار است در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۱ میلادی روانه بازار شود. شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از همکاری جدید آبسیدین و ردموندی‌ها را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده