نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

سوفیا هاسمیک به بازیگران سریال Superman and Lois پیوست

شبکه‌ی The CW سوفیا هاسمیک، بازیگر سریال Mad About You را برای ایفای نقش کریسی بپو در سریال Superman and Lois انتخاب کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سوفیا هاسمیک، بازیگر سریال Mad About You (شیفته‌ی تو) به‌عنوان یک بازیگر دوره‌ای به سریال Superman and Lois (سوپرمن و لوئیس) شبکه‌ی The CW پیوسته است و نقش کریسی بپو، روزنامه‌نگار شهر اسمالویل را ایفا می‌کند. کریسی استعداد عجیبی در گفتن چیزهای نادرست در زمان نامناسب دارد و به‌عنوان انسانی بلندپرواز با رویاهای بزرگ توصیف می‌شود که برخورد تصادفی با قهرمان محبوبش باعث تغییر مسیر زندگی او می‌شود. اگر پا را فراتر بگذاریم، می‌توانیم تصور کنیم که این قهرمان همان لوئیس لین است.

به نظر می‌رسد که کریسی کاراکتری است که برای سریال Superman and Lois خلق شده است، اما طرفداران سوپرمن عصر نقره یا سوپرمن قبل از بحران احتمالاً نام خانوادگی این کاراکتر را به یاد می‌آورند. بپو یا سوپر-مانکی در اواخر دهه‌ی ۵۰ در کمیک‌های سوپربوی معرفی شد. سوپر-مانکی پیش از پیوستن به گروه Super-Pets در کشتی کال-ال قاچاقی سفر می‌کرد. احتمالاً کریسی به یک میمون کریپتونی ابرقدرت تبدیل نخواهد شد و این نام صرفاً برای ادای احترام به دوست پشمالوی مرد پولادین انتخاب شده است، اما به‌هیچ‌وجه تا زمان تماشای سریال نمی‌توان از آن اطمینان داشت.

سریال Superman and Lois با نمایش‌های مرد پولادین-محور پیشین کمی متفاوت خواهد بود و ماجراهای کلارک با نقش‌آفرینی تایلر هوچلین و لوئیس با بازی الیزابت تالوک را دنبال می‌کند که با استرس‌ها، فشارها و پیچیدگی‌های حاصل از زندگی در جامعه‌ی امروزی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. تاد هلبینگ، شورانر سابق سریال The Flash (فلش) نیز در کنار گرگ برلانتی، سارا شکتر و جف جانز از شرکت «برلانتی پروداکشنز» به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال اکشن-ماجراجویانه فعالیت می‌کنند. جردن الساس در نقش جاناتان کنت، الکس گارفن در نقش جردن کنت، امانوئل چریکی در نقش لانا لنگ، اریک والدز در نقش کایل کاشینگ و دیلن والش در نقش ژنرال لین از دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Superman and Lois نقش‌آفرینی می‌کنند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده