نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۹

نینتندو سوییچ و Marvel’s Avengers در صدر پرفروش‌ترین‌های ماه سپتامبر NPD

به‌تازگی مؤسسه آماری NPD در گزارشی اعلام کرد کنسول نینتندو سوییچ در بخش سخت‌افزار و همچنین بازی Marvel’s Avengers در صدر پرفرو‌ش‌ترین‌های ماه سپتامبر ۲۰۲۰ قرار گرفته‌اند.

ساعاتی پیش مؤسسه آماری NPD در گزارشی پرفروش‌ترین نرم‌افزارها و کنسول‌های ماه سپتامبر کشور امریکا را منتشر کرد. در صدر این فهرست نام بازی ابرقهرمانی Marvel’s Avengers مشاهده می‌شود. این بازی علاوه‌بر اینکه توانست به این موفقیت دست پیدا کند، لقب هفتمین بازی پرفروش در سال ۲۰۲۰ میلادی در آمریکا را نیز به خود اختصاص داد.

در همین راستا مت پسکاتلا، یکی از تحلیلگران مؤسسه NPD، ساعاتی پیش در حساب رسمی توییتر خود ضمن اعلام این خبر تایید کرد که این بازی همچنین دومین بازی ابرقهرمانی برتر در زمان عرضه تا به امروز در سبک خود بوده است. این در حالی است که طبق اطلاعات منتشر شده، بازی Marvel’s Spider-Man نیز در ماه سپتامبر به پرفروش‌ترین بازی روی کنسول پلی استیشن 4 تبدیل شده بود.

در مقام دوم این فهرست اما باز هم نوبت درخشش یکی دیگر از بازی‌های انحصاری سوییچ یعنی Super Mario 3D All-Stars است. این بازی همچنین در مقام دهمین بازی پرفروش سال ۲۰۲۰ میلادی قرار دارد. درکنار این موارد پس از Animal Crossing: New Horizons، نسخه فیزیکی بازی Super Mario 3D All-Stars فروش بسیار خوب و قابل توجهی را تجربه کرده است.

فهرست پرفروش ترین بازی‌های ماه سپتامبر ۲۰۲۰

در مقام چهارم به یکی از بهترین بازسازی‌های اخیر صنعت بازی‌های ویدیویی می‌رسیم. بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 پس از کسب نظرات مثبت و تعریف و تمجید‌های فراوان، توانست بهترین شروع را بین تمام نسخه‌‌های سری Tony Hawk به‌دست آورد.

NBA 2K21، بازی Star Wars: Squadrons و چهارمین نسخه از سری کرش بندیکوت یعنی Crash Bandicoot 4: It’s About Time به‌ترتیب جایگاه‌‌های پنجم، نهم و یازدهم این فهرست جا خوش کرده‌اند.

از بخش نرم‌افزار که بگذریم، طبق گزارش منتشر شده، کنسول نینتندو سوییچ بازهم توانست با فروش فوق‌العاده خود، جایگاه اول پرفروش‌ترین کنسول ماه را به‌خود اختصاص دهد. به‌لطف موفقیت سوییچ، سود به‌دست آمده در این صنعت در ماه سپتامبر به ۲۷۷ میلیون دلار رسیده که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته رشد ۱۵ درصدی را تجربه کرده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده