نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۵

نسخه دمو بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory در دسترس قرار گرفت

نسخه‌ی دمو بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory شامل ۶ قطعه موسیقی است که می‌توان به روش‌های گوناگون به تجربه‌ی آن پرداخت.

بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory ماه آینده به قفسه‌ی فروشگاه‌ها راه می‌یابد و حالا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه‌ی دموی این بازی اکشن به رایگان در دسترس تمام پلتفرم‌ها قرار گرفته است. این نسخه شامل ۶ قطعه از میان بیش از ۱۴۰ قطعه موسیقی موجود در نسخه‌ی کامل است که نمونه‌ی خوبی از آهنگ‌هایی خواهد بود که در بازی اصلی شنیده می‌شوند. براساس اعلام بلاگ پلی‌استیشن، آهنگ‌های Welcome to Wonderland ،Hand in Hand ،The Rustling Forest ،Wave of Darkness I ،Sinister Shadows و All for One فهرست قطعات موسیقی نسخه‌ی آزمایشی بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory را تشکیل می‌دهند.

سورا، دونالد و گوفی کاراکترهای قابل بازی چهار قطعه‌ی اول خواهند بود و بازیکنان می‌توانند در مراحل Field Battle پیش‌روی کنند و دشمنان را شکست دهند. حتی یک بخش آموزشی کوتاه برای بازیکنان تدارک دیده شده است که نحوه‌ی انجام بازی را نشان می‌دهد. برای کسانی که به‌دنبال تجربه‌ی کوآپ هستند، باید بگوییم که امکان تجربه‌ی قطعه‌های Sinister Shadows و All for One به‌شکل کوآپ لوکال وجود دارد. درکنار همه‌ی این موارد، بازیکنان قادر خواهند بود تا به روش‌های گوناگون به تجربه‌ی نسخه‌ی دمو بپردازند و محدودیتی از این نظر وجود نخواهد داشت.

بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory در تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۹ (۱۳ نوامبر ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. مدتی پیش استودیوی اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازیکنان در بخش چندنفره‌ی بازی می‌توانند تا سقف ۸ نفر برای کسب بیشترین امتیاز در حالت Friend Versus با یکدیگر رقابت کنند. همچنین حالت «دابل پلی» نیز یکی دیگر از بخش‌های چندنفره را تشکیل می‌دهد که در آن دو بازیکن برای تکمیل مراحل با یکدیگر همکاری می‌کنند. علاوه‌بر این، این بازی دارای یک بخش جذاب با نام «موزه» است که امکان شنیدن آهنگ‌ها، تماشای دوباره‌ی میان‌پرده‌ها و البته مشاهده‌ی طرح‌های هنری را برای بازیکنان فراهم می‌کند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده