// جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۰

تریلر بسته الحاقی Darkness in the Capital بازی Nioh 2 سلاح جدیدی را نشان می‌دهد

تریلر زمان عرضه بسته‌ی الحاقی Nioh 2: Darkness in the Capital ما را با سلاح‌ جدید این بازی آشنا می‌کند.

بازی نخست سری Nioh به‌دلیل درجه سختی بالا و مبارزات جذاب خود توانست به یکی از بازی‌های محبوب سال ۲۰۱۷ تبدیل شود. به‌دنبال موفقیت نسخه‌ی اول، استودیو تیم نینجا (Team Ninja) چندی پیش دنباله‌ی این بازی را به نام Nioh 2 روانه‌ی بازار کرد و اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که اولین بسته الحاقی بازی Nioh 2 در تابستان عرضه شد. دومین بسته الحاقی بازی، Darkness in the Capital به همراه تریلری به تازگی منتشر شده است. 

این بسته‌ی الحاقی بازیکنان را به دوره هی‌آن ژاپن در شهر کیوتو می‌برد که آن‌ها با کمک یک شکارچی شیاطین و همچنین یک جادوگر توانمند با سلطنت یوکای‌ها مقابله خواهند کرد. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

علاوه‌بر یک خط داستانی جدید، بسته‌ی الحاقی Nioh 2: Darkness in the Capital‌ نوع جدیدی از سلاح پنجه‌ای را معرفی می‌کند که به منظور مبارزات نزدیک و تن‌به‌تن ساخته شده است. همچنین دشمنان جدید یوکای نیز به بازی اضافه شده‌اند از جمله دشمنی که بازیکن را لگدمال می‌کند و با ضربه به یک عروسک به بازیکنان آسیب می‌رساند.

بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار یک درجه سختی جدید و تجهیزات کم‌یاب برای همه سلاح‌ها‌، زره‌ها و لوازم جانبی جدید را داشته باشند. همچنین شما می‌توانید توانایی‌های Guardian Spirits ،Soul Cores و Yokai را به‌دست بیاورید.

شما می‌توانید بسته‌ی الحاقی Nioh 2’s Darkness in the Capital را به‌صورت مستقل خریداری کنید اما این بسته در Season Pass نیز موجود است. بسته‌ی الحاقی Nioh 2: Darkness in the Capital هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است و بازیکنان می‌توانند آن را تجربه کنند.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده