نویسنده: بخش تبلیغات
// جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

نورپردازی در ساختمان با گروه مینفری

برای همه مکان‌ها از جمله ساختمان‌ها،رستوران‌ها،پارک‌ها و... نورپرداری لازم است. در ساختمان‌ها نورپردازی مختص به نمای ساختمان نمی‌شود بلکه فضای داخل ساختمان و منزل را هم در بر‌می‌گیرد.

ما با کمک نور می‌توانیم  همه ی زیبایی های اطرافمان را ببینیم، پس نور نقش به‌سزایی در زندگی ما دارد. تا حالا دقت کردید که در موزه‌ها نورپردازی ویژه‌ای روی اشیای قیمتی انجام داده‌اند تا زیبایی آن چند برابر شود و جلوه بیشتری داشته باشد؟ شما هم می‌توانید از این نوع نورپردازی درخانه برای نشان دادن تابلوها و نقاشی‌های ارزشمندتان استفاده کنید. نورپردازی باید به‌صورت حرفه‌ای انجام شود و برای این کار نیاز به یک  تیم مجرب دارید. گروه نورپردازی مینفری  قدم به قدم برای داشتن خانه‌ای با نورپردازی حرفه‌ای با شما همراه خواهد بود.

نورپردازی قسمت‌های مختلف در ساختمان

نورپردازی ساختمان‌ها به دو بخش داخلی  و بیرونی تقسیم می‌شود. نورپردازی بیرونی  شامل نورپردازی نمای ساختمان، حیاط و فضاهای بیرون ساختمان می‌شود. نورپردازی داخلی شامل نورپردازی بخش‌های مختلف خانه از جمله آشپزخانه، اتاق پذیرایی، اتاق خواب و ... می‌شود. درزیر با نورپردازی مکان‌های مختلف در ساختمان آشنا شوید.

نورپردازی نمای ساختمان

مینفری

نمای ساختمان درواقع معرف ساختمان است. وقتی از جلوی ساختمانی رد می‌شویم اولین چیزی که به نظرمان می‌آید نمای  ساختمان است که در روز بسیار به چشم می‌آید ولی آیا اگر نورپردازی نشده باشد در شب هم همان جلوه را دارد؟ جواب مشخص است خیر! نورپردازی باید به‌صورت درست  انجام شود. مثلا یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشت استفاده از چراغ ها به‌صورت پنهان است تا از زیبایی ساختمان کاسته نشود. نکته دیگر استفاده از چراغ هایی روی زمین است که ازطریق آن نمای روی ساختمان روشن می‌شود و باید در انتخاب لامپ مناسب و کم مصرف برای آن دقت کرد.. این نوع نورپردازی در نمای ساختمان توجه افراد را بسیار به خود جلب می‌کند.

نورپردازی راه پله

نورپردازی  راه پله امروزه در ساختمانهای مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در نورپردازی راه پله باید بسیار دقت کنید به‌دلیل اینکه برای آنکه بخواهید از پله‌ها رفت‌و‌آمد کنید در شب نیاز به یک نورپردازی مناسب دارید. این کار از چند طریق می‌تواند انجام شود یکی ازطریق نورپردازی خودپله ها راه دوم ازطریق دیوارهایی  که درکنار پله‌ها هستند و در آخر ازطریق  سقف راه پله ها این کار را می‌توان انجام داد.

نورپردازی آشپزخانه مینفری

 علاوه‌بر فضای کلی  ساختمان  باید  به نورپردازی داخل خانه هم توجه کرد. بسیاری از جاهای  خانه را می‌توان با نورپردازی کاربردی، زیباتر کرد. یکی از بخش‌های  مهم که در آن به نور کافی نیاز است و نورپردازی در آن اهمیت بالایی دارد آشپزخانه است. در آشپزخانه با یدبه نورپردازی کابینت، کشو، کانتر آشپزخانه، بالای سینک ظرفشویی توجه‌ کرد به‌دلیل اینکه در شب نورپردازی این بخش‌ها به شما کمک بسیاری می‌کند تا کارهای خود را مثل برداشتن وسایل به آسانی انجام دهید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده