// پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۱

اطلاعاتی از پوشش و نوع لباس‌های Cyberpunk 2077 منتشر شد

در جهان Cyberpunk 2077 چهار نوع پوشش مختلف درنظر گرفته شده است که هرکدام از آن‌ها جدا از تفاوت در ظاهر، ویژگی‌های خود را هم دارند.

در جدیدترین قسمت از برنامه Night City Wire، سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر Cyberpunk 2077، اطلاعاتی را از وسایل نقلیه و به دنبال آن، پوشش‌های بازی منتشر کرد. تیم سازنده چهار پوشش مختلف را برای بازیکنان در نظر گرفته است که هرکدام از این پوشش‌ها، ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

برای مثال، پوشش Entropism ظاهری خیابانی دارد. این در حالی است که پوشش Kitsch ظاهری شبیه به گروه‌های مافیایی و یاکوزای مدرن را ارائه می‌دهد. نکته اصلی پوشش‌ها این است که بازیکنان باتوجه به شخصیت و ویژگی‌هایی که برای قهرمان خود انتخاب کرده‌اند، باید پوشش خود را هم انتخاب کنند. ازاین‌رو می‌توانند از مادها و سایر ویژگی‌های کاراکتر V به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

کاربران زومجی در زیر می‌توانند تریلر منتشر شده از پوشش‌های بازی Cyberpunk 2077 را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. در این میان اشاره کنم که پس از نمایش مربوطه، سی دی پراجکت رد رسما اعلام کرد که نسخه گوگل استیدیا بازی هم همزمان با سایر پلتفرم‌ها در تاریخ ۲۹ آبان ماه (۱۹ نوامبر) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. ازاین‌رو علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند نسبت‌به پیش‌خرید بازی روی گوگل استیدیا اقدام کنند.

تماشا از یوتیوب


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده