// پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۴

بازی Mass Effect: Legendary Edition برای عرضه در کره جنوبی رده بندی شد

به‌تازگی اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد Mass Effect: Legendary Edition برای عرضه در کره جنوبی برنامه‌ریزی شده است.

یکی از مواردی که تابه‌امروز شایعات مختلفی حول آن منتشر شده، ریمستر سه‌گانه Mass Effect است. در بعضی از شایعات، از آن به عنوان Mass Effect: Trilogy یاد می‌شود و بااینکه هنوز بایوور (‌BioWare) و الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، سازنده و ناشر مس ایفکت، آن را به‌صورت رسمی معرفی نکرده‌اند، اما اعلام شده که تا انتهای سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

به گزارش Gemmatsu، بازی Mass Effect: Legendary Edition در وبسایت رده‌بندی سنی کره جنوبی برای عرضه دسته‌بندی شده است. در حالی‌که هنوز این خبر به‌صورت رسمی توسط سازندگان تایید نشده است، اما انتظار می‌رود که اعلام تاریخ انتشار ریمستر سه‌گانه Mass Effect نزدیک باشد. شایعات برای اولین‌بار از سایت آمازون آغاز شد و پس از آن، خرده‌فروشی‌هایی در پرتقال و چک هم به شایعات دامن زدند و این بازی را برای پیش‌خرید در فروشگاه خود قرار داده بودند.

رده بندی Mass Effect: Legendary Edition در کره جنوبی

نکته دیگر این است که اعلام شده بود تا انتهای ۲۰۲۰ این بازی عرضه می‌شود، اما به‌نظر می‌رسد تیم سازنده با گرافیک و گیم‌پلی بازی و ریمستر کردن آن به مشکلاتی برخورد کرده است. بنابرین سازندگان بدون اینکه خبری در رابطه با معرفی یا حتی تاخیر عرضه بازی منتشر کنند، گویا تصمیم گرفته‌اند وقت بیشتری را صرف ساخت این کالکشن بکنند. احتمالا این مورد دلیلی است که تابه‌امروز تاریخ انتشاری برای Mass Effect: Legendary Edition اعلام نشده است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که الکترونیک آرتز چه واکنشی را از خود به‌نمایش می‌گذارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده