نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۱

بازی XCOM 2 با انتشار تریلری برای iOS معرفی شد

پس از اینکه در سال ۲۰۱۶ بازی استراتژیک و موفق XCOM 2 عرضه شد، حال نوبت کاربران سیستم‌عامل iOS است تا طی روزهای آینده بتوانند این بازی را تجربه کنند.

اگر از طرفداران بازی‌های سبک استراتژیک باشید، به احتمال زیاد حداقل برای یک بار هم که شده نام بازی XCOM 2 را شنیده‌اید. این بازی استراتژیک و تاکتیکی برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ با همکاری دو استودیوی توکی گیمز و فیرکسیس گیمز تولید و منتشر شد. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد به‌زودی طیف وسیع‌تری از گیمرها فرصت تجربه این بازی را به‌دست خواهند آورد. چراکه ساعاتی پیش استودیوی Feral Interactive به‌صورت رسمی اعلام کرد که در تاریخ ۱۵ آبان (پنج نوامبر) بازی XCOM 2 برای سیسم‌عامل iOS نیز منتشر می‌شود. این اتفاق البته در حالی رخ می‌دهد که نسخه پیشین این مجموعه یعنی بازی XCOM: Enemy Unknown در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم موبایل در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته بود. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی بازی XCOM 2 برای کاربران آیفون و آیپد دعوت می‌کنم تا بیشتر با حال‌وهوای آن آشنا شوید. 

دانلود ویدیو از آپارات

باتوجه به اطلاعات منتشر شده علاوه‌بر خود بازی XCOM 2، این نسخه از بازی شامل تمام بسته‌های الحاقی که تا امروز منتشر شده ازجمله Shen’s Last Gift و Anarchy’s Children و همین‌طور بخش داستانی War of the Chosen campaign نیز خواهد بود.

احتمالا اطلاع دارید که XCOM 2 به‌لطف گیم‌پلی عمیق و درجه سختی چالش‌برانگیز خود توانست نظرات مثبت زیادی را به‌سمت خود جلب کند و در بررسی زومجی نیز نمره فوق‌العاده ۹ را به‌خود اختصاص دهد

به‌نظر شما آیا XCOM 2 در انحصار اپل و پلتفرم‌های آن خواهد ماند یا در آینده کاربران اندروید نیز می‌توانند این اثر را تجربه کنند؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده