// چهار شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۵

فهرست بازیگران فیلم Don’t Look Up به کارگردانی آدام مک‌کی: از لئوناردو دی کاپریو تا جنیفر لارنس

آدام مک‌کی از پروژه‌ی جدید خود رونمایی کرد. فیلم Don’t Look Up به‌صورت اختصاصی از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود و فهرست بازیگران بسیار بسیار شلوغ و پرستاره‌ای دارد.

جنیفر لارنس، راب مورگان، لئوناردو دی‌کاپریو، مریل استریپ، کیت بلانشت، جونا هیل، هیمش پاتل، تیموتی شالامی، آریانا گرانده، کید کادی، تومر سیسلی و متیو پری که او را بیشتر به خاطر چندلر بینگ سریال Friends می‌شناسیم. این‌ها چند اسم انتخاب‌شده به‌صورت رندوم نیستند. بلکه همه‌ی افراد نام‌برده قرار است در فیلم Don’t Look Up به نقش‌آفرینی بپردازند. در این بین ظاهرا نقش‌های اصلی به جنیفر لارنس، راب مورگان و لئوناردو دی‌کاپریو تعلق دارند.

آدام مک‌کی در دنیای کمدی‌های سینمایی و تلویزیونی یک نام بزرگ و محترم است. او به خاطر دو فیلم Anchorman، فیلم The Big Short، فیلم Vice و نویسندگی و کارگردانی چندین و چند فیلم و سریال دیگر شناخته می‌شود. وظیفه‌ی نویسندگی و کارگردانی فیلم Don’t Look Up به‌تنهایی برعهده‌ی آدام مک‌کی است. این فیلم اکنون مراحل پیش-تولید خود را جلو می‌برد و احتمالا اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی از نتفلیکس پخش می‌شود.

لئوناردو دی کاپریو و جونا هیل کنار هم مشغول مصاحبه با خبرنگار سینمایی و خندیدن

لئوناردو دی‌کاپریو که هرگز در یک فیلم متعلق به شبکه‌های آنلاین بازی نکرده بود، حالا در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ میلادی یک فیلم با اپی تی‌وی پلاس و یک فیلم با نتفلیکس خواهد داشت

تهیه‌کننده‌ی اصلی فیلم Don’t Look Up هم شخص آدام مک‌کی خواهد بود. البته او برای انجام این کار از کمک کوین مسیک هم بهره می‌برد تا بتواند تمرکز اصلی خود را روی نویسندگی و کارگردانی بگذارد.

داستان فیلم به دو ستاره‌شناس خرده‌پا می‌پردازد که وارد تور رسانه‌ای می‌شوند تا به جهان راجع به یک شهاب آسمانی عظیم هشدار بدهند؛ سیارکی که در حال نزدیک شدن به زمین است و مطابق مطالعات آن‌ها به‌زودی کره‌ی خاکی و تمام ساکنین آن را نابود خواهد کرد.

فهرست بازیگران این فیلم از چند ماه قبل شلوغ شده بود. ولی درنهایت این آمدن دی‌کاپریو است که دیگر میزان پرستاره بودن فیلم را به شکل عجیبی افزایش می‌دهد. ظاهرا نتفلیکس توانست با تنظیم تقویم کاری درست برای همه‌ی بازیگران پروژه باعث شود که دی‌کاپریو هم بتواند در فیلم Killers of the Flower Moon اسکورسیزی بازی کند و هم به تیم بازیگری فیلم Don’t Look Up مک‌کی بپیوندد.

جنیفر  لارنس در فرش قرمز رونمایی از فیلم جدید

بدون شک باتوجه‌به نام‌های حاضر در بخش‌های متفاوت تیم ساخت فیلم Don’t Look Up، نتفلیکس از آن انتظار قابل توجهی برای درخشش در فصل جوایز بعدی دارد. آیا قرار است فیلم Don’t Look Up نامزد دریافت مهم‌ترین جوایز اسکار 2022 باشد؟


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده