نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۴

زمان پخش سریال قورباغه با انتشار تریلری جدید مشخص شد

زمان پخش سریال قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و بازی نوید محمدزاده به همراه پخش تریلری مشخص شده است.

سریال «قورباغه» اولین سریال هومن سیدی محسوب می‌شود. مراحل فیلم‌برداری این سریال از سال گذشته آغاز شده بود و اخیرا به پایان رسید؛ مدتی پیش نیز اعلام شد این سریال شبکه نمایش خانگی از آبان ماه پخش خواهد شد. حالا، بنابر جدیدترین اخبار سنیمای ایران، تریلر جدیدی از سریال «قورباغه» منتشر شده و زمان دقیق پخش آن نیز مشخص شده است. پخش سریال «قورباغه» از سوم آذر آغاز می‌شود، این سریال ۱۶ قسمتی، دوشنبه هر هفته در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. تریلر سریال «قورباغه» را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات

سریال «قورباغه» به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده ساخته شده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسین، آناهیتا افشار و مهران غفوریان اشاره کرد. هومن سیدی پیش از این فیلم‌های «سیزده»، «آفریقا»، «خشم و هیاهو»، «اعترافات ذهن خطرناک من» و «مغزهای کوچک زنگ زده» را ساخته است. 

نوید محمدزاده، سابقه بازی را در فیلم‌های «عصبانی نیستم!»، «ابد و یک روز»، «متری شیش و نیم» و «سرخپوست» دارد، او حالا با بازی در «قورباغه» برای اولین‌بار در یک کار سریالی جلوی دوربین رفته است. صابر ابر، دیگر بازیگر «قورباغه» سابقه بازی را در فیلم‌های «درباره الی»، «من دیه گو مارادونا هستم»، «رخ دیوانه»، «دلم می‌خواد»، «روسی» و «قصه‌ها» دارد. شما کاربران زومجی درباره تریلر فیلم سینمایی «قورباغه» چه نظری دارید؟


منبع frog_series
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده