// چهار شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۲

بازی شوتر علمی-تخیلی جدید کارگردان مجموعه بایوشاک در مراحل پایانی توسعه است

کن لوین، کارگردان مجموعه‌ی Bioshock و موسس استودیوی Ghost Story Games، درحال ساخت یک بازی شوتر اول‌شخص علمی-تخیلی در استودیو‌ی تازه تأسیس خود است که به‌نظر می‌رسد در مراحل پایانی ساخت است و آن‌ها برای تکمیل مراحل ساخت آن نیرو استخدام می‌کند.

مدتی است که خبر جدیدی از استودیوی Ghost Story Games منتشر نشده بود. این استودیوی شامل تیم کوچکی می‌شود که یکی از موسسان آن کن لوین، کارگردان مجموعه بازی‌های Bioshock است. حدود یک سال پیش، این استودیو برای جذب «نویسنده‌ی روایت‌های سینمایی» آگهی استخدام منتشر کرد که از جزئیات آن می‌شد فهمید آن‌ها دارند روی یک بازی شبیه‌ساز شوتر اول شخص با المان‌های نقش‌آفرینی و فضای تعلیق‌زا کار می‎کنند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، آن‌ها این‌بار برای سمت «تهیه‌کننده‌ی ارشد» نیرو استخدام می‌کنند که اطلاعات بیشتری از بازی جدید کن لوین و تیمش به ما می‌دهد.

در استودیوی گوست استوری گیمز درحال‌حاضر ۳۵ نفر مشغول به کار هستند و به‌نظر می‌رسد که هنوز دارند روی همان «شبیه‌ساز شوتر اول شخص با المان‌های نقش‌آفرینی و فضای تعلیق‌زا» کار می‌کنند. آن‌ها به این موضوع اشاره کرده‌اند که جزئیاتی از روند ساخت بازی را اعلام نمی‌کنند، ولی می‌توان گفت که بازی تقریبا «مراحل پایانی تولید» را سپری می‌کند. باتوجه‌به اینکه این استودیو در سال ۲۰۱۷ تأسیس شده است، به‌نظر می‌رسد که این پروژه اولین بازی آن‌ها باشد و احتمالا مدت طولانی است که در دست توسعه است.

لوگوی استودیو گاست استوری (Ghost Story Games)

همچنین این آگهی استخدام جدید شامل نکاتی است که باعث می‌شود کمی از نحوه‌ی مدیریت آن‌جا سردرآوریم. در متن آگهی آمده است که «ما به‌خاطر احترام به ابراز عقیده و ساختار سازمانی فِلَت (Flat) شناخته می‌شویم. (ساختار فلت: فرهنگ سازمانی‌ای که در آن رعایت سلسله‌مراتب رئیس و مرئوسی بسیار کم‌رنگ است و حتی در بعضی موارد وجود ندارد. در این نوع سازمان‌ها سعی می‌شود که دستور دادن و نظارت به کارکنان کم‌تر و نقش داشتن آن‌ها در تصمیم‌گیری‌های مهم افزایش یابد). از حضور شما در تمام جلسات ما استقبال می‌شود و با هرکس که در استودیو کار دارید، یا می‌توانید حضوری پیش او بروید یا ازطریق برنامه‌ی Slack برای او پیام بفرستید؛ درهرصورت، خواسته‌ی شما شنیده خواهد شد. تصمیم‌گیری‌های تیمی برای ما بسیار مهم است و فارغ از سمت شغلی، نظرات همه‌ی اعضای تیم برای ما باارزش هستند.»

در این آگهی همچنین توصیه شده است افرادی که برای استخدام درخواست می‌دهند، ویدیوی سخنرانی کن لوین را در کنفرانس توسه‌دهنگان بازی سال ۲۰۱۴ ازطریق یوتیوب تماشا کنند تا متوجه شوند که سازندگان چه برنامه‌هایی برای توسعه‌ی این بازی جدید دارند. به‌نظر می‌رسد از آخرین‌باری که اخباری راجع‌به این بازی جدید منتشر شد تاکنون رویکرد ساخت آن تغییر زیادی نکرده باشد؛ این موضوع درباره‌ی سبک بازی نیز صادق است.

می‌دانیم که بازی جدید بایوشاک در استودیوی نسبتا تازه‌تأسیس Cloud Chamber، از زیرمجموعه‌های شرکت 2K، در حال ساخت است. همچنین کن لوین در فرایند ساخت این بازی دخالتی ندارد و به‌نظر می‌رسد که تا انتشار آن هنوز چندسالی باقی مانده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده