// چهار شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

بازی رمان تعاملی If Found هفته‌ی بعد برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

بازی If Found که قبلا برای پلتفرم‌های پی‌ سی، مک و iOS منتشر شده بود، حالا قرار است به‌زودی با محتوای جدید برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Annapurna Interactive، ناشر بازی If Found،  اعلام کرده‌ است که این بازی در تاریخ ۲۲ اکتبر (اول آبان) روی پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. گفتنی است که این بازی در سبک رمان تصویری تعاملی است و توسط استودیو‌ی Dreamfeel ساخته شده است، همچنین در اردیبهشت‌ماه برای پلتفرم‌های پی سی، مک، و iOS منتشر شده است. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی قرار است شامل ویژگی‌های جدیدی مانند گزینه‌های دسترسی برای افراد کم‌توان، پشتیبانی از صفحه‌ی لمسی و تصاویر هنری جدید باشد. سازندگان تصمیم گرفته‌اند که برای ساخت موسیقی جدید بازی با 2mello، آهنگساز و Loah، موسیقی‌دان ایرلندی همکاری کنند. همچنین متن ترانه‌ی این موسیقی جدید توسط لارا مک‌گی، کارگردان و یکی از نویسندگان بازی نوشته می‌شود. به‌علاوه، قرار است در این نسخه یک چپتر کاملا جدید، پایان‌بندی‌های جدید داستانی و لحظات بیشتری از روایت‌های داستانی را شاهد باشیم.

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، If Found یک بازی در سبک رمان تصویری تعاملی است و داستان آن راجع‌به دختری متفاوت به‌نام کاسیو است که دوران بلوغ خود را دوباره تجربه می‌کند. همان‌طور که در داستان بازی پیش می‌روید، بیشتر راجع‌به زندگی او در ایرلند و مشکلاتی همچون انزوا که مجبور به تحمل آن‌ها شده، خواهید فهمید. این بازی به روابط کاسیو با خانواده و دوستانش نیز می‌پردازد. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه‌ی بازی If Found را روی پلتفرم‌های پی سی، مک و iOS در زیر تماشا کنید:  

دانلود ویدیو از آپارات

If Found تنها بازی‌ای نیست که استودیوی آناپورنا اینترکتیو قرار بوده در سال جاری میلادی منتشر کند. آن‌ها اخیرا بازی I Am Dead را منتشر کردند که در سبک پازل داستانی است و راجع‌به کشف اتفاقاتی است که ممکن بعد از مرگ برای انسان روی دهد. علاوه‌بر این، ساخته‌ی جدید استودیو‌ی Giant Squid که بازی Abzu را هم ساخته است، یعنی The Pathless نیز در سال جاری میلادی توسط آناپورنا اینترکتیو منتشر خواهد شد. این بازی در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) در روز عرضه‌ی پلی استیشن 5 برای این کنسول و پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پی سی و iOS منتشر خواهد شد. درنهایت، دو بازی Solar Ash و Stray نیز برای انتشار در سال میلادی بعد برنامه‌ریزی شده‌اند.

بازی If Found در تاریخ ۲۲ اکتبر با قیمت ۱۲.۹۹ دلار برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. این بازی قبلا برای پلتفرم‌های پی سی، مک و iOS عرضه شده بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده