نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۶

تصویر تازه سریال Falcon and Winter Soldier تحول یک ابرشرور را نشان می‌دهد

تصویر جدیدی از سریال ابرقهرمانی Falcon and Winter Soldier منتشر شد که فالکون و سرباز زمستان را درکنار کاراکتر شروری نشان می‌دهد.

تولید سریال اکشن ابرقهرمانی Falcon and the Winter Soldier (فالکون و سرباز زمستان) پس از یک تأخیر نسبتاً طولانی بر اثر شیوع ویروس کرونا دوباره از سر گرفته شد و اخیراً سر عکاسان برای افشای تصاویر آن در فضای اینترنت بسیار گرم بوده است. در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تصویر جدیدی از سریال «فالکون و سرباز زمستان» به بیرون درز کرده است که دو قهرمان برجسته‌ی آن را در حال همکاری با شخص بسیار دور از انتظاری نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید از اسپویل‌های احتمالی دور بمانید، از مشاهده‌ی ادامه‌ی مطلب خودداری کنید.

.

ادامه‌ی مطلب حاوی اسپویل‌های احتمالی سریال Falcon and the Winter Soldier است

.

.

از قرار معلوم تصویر تازه به همکاری فالکون و سرباز زمستان با بارون زیمو، با نقش‌آفرینی دانیل برول در برهه‌ای از زمان اشاره دارد. این موضوع باتوجه‌به نحوه‌ی پایان فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) به‌هیچ‌وجه با عقل جور در نمی‌آید. به‌هرشکل، شما می‌توانید تصویر مورد بحث را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

همکاری فالکون و سرباز زمستان با بارون زیمو در سریال Falcon and Winter Soldier

سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا این کاراکتر شرور واقعاً با دو متحد کاپیتان آمریکا همکاری می‌کند یا دوباره علیه آن‌ها می‌شود. به احتمال قوی علیه آن‌ها خواهد بود. هرچه باشد این مرد آب زیر کاه کاپیتان آمریکا و مرد آهنی را مقابل یکدیگر قرار داد و باعث ایجاد شکاف بزرگی در گروه انتقام‌جویان شد. ما از قبل به‌لطف تریلر سوپربول می‌دانستیم که بارون زیمو به سریال Falcon and Winter Soldier شبکه‌ی دیزنی پلاس باز می‌گردد. بااین‌حال زمانی‌که این سریال سال آینده از راه برسد، این ابرشرور تنها فردی نیست که مقابل فالکون و سرباز زمستان قد علم می‌کند؛ زیرا پیش‌تر شاهد تصاویری از جان واکر با نقش‌آفرینی وایت راسل بودیم که لباس یو.اس. ایجنت را بر تن داشت.

متأسفانه برای تماشای Falcon and Winter Soldier باید تا سال ۲۰۲۱ منتظر بمانیم. پخش این سریال ابرقهرمانی رسماً تا سال آینده به تعویق افتاده است، اما طرفداران آثار مارول همچنان می‌توانند سریال WandaVision (وانداویژن) را در سال ۲۰۲۰ از شبکه‌ی دیزنی پلاس تماشا کنند. آنتونی مکی در نقش سم ویلسون/فالکون، سباستین استن در نقش باکی بارنز/سرباز زمستان، دانیل برول در نقش بارون هلموت زمو، امیلی ونکمپ درنقش شارون کارتر و وایت راسل در نقش جان واکر از بازیگرانی هستند که در سریال «فالکون و سرباز زمستان» به نقش‌آفرینی می‌پردازند. دریک کولستاد، نویسنده‌ی فیلم‌های John Wick (جان ویک) وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه و کاری اسکاگلند، کارگردان سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) وظیفه‌ی کارگردانی هر ۶ قسمت سریال را برعهده دارد.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده