نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۳

بازی Apex Legends رده بندی سنی ESRB را برای نینتندو سوییچ دریافت کرد

رده بندی سنی نسخه نینتندو سوییج بازی Apex Legends در وبسایت ESRB می‌تواند بیانگر نزدیک بودن زمان عرضه بازی در آستانه فصل هفتم باشد.

بعد از اینکه در ماه ژوئن سال جاری میلادی، پورت بازی Apex Legends برای نینتندو سوییچ معرفی شد، اطلاعات بسیار محدودی در این رابطه منتشر شده است. تا اینکه امروز وبسایت مرجع ESRB رده بندی سنی نسخه سوییچ این بازی را ثبت کرد. این نسخه همانند پلی استیشن، ایکس باکس و پی سی، با رده سنی T یا نوجوان (سنین ۱۳ سال به بالا) به ثبت رسیده که «خون و خشونت» دلیل آن برشمرده شده است.

باتوجه به اینکه فصل ششم بازی Apex درحال اتمام است، می‌توان تصور کرد که آغاز فصل هفتم، تاریخ کاملاً مناسبی برای آغاز به کار نسخه نینتندو سوییچ این بازی باشد. ضمن اینکه قابلیت کراس پلی این بازی نیز می‌تواند از حالت بتا خارج شده و به‌صورت کامل پشتیبانی شود.

استودیوی ریسپاون اینترتینمنت، در ویدیو جدیدی که صبح امروز در اکانت رسمی Apex Legends در یوتیوب منتشر کرده، نسخه Champion Edition این بازی را به نمایش می‌گذارد. در این نسخه ویژه، بازیکنان هفت اسکین لجندری اختصاصی را دریافت خواهند کرد که شامل سه اسکین کاراکتر، سه اسکین سلاح و یک آویز تزئینی سلاح خواهد بود. به‌علاوه اینکه ۱۰۰۰ سکه Apex و تمام ۹ کاراکتر بازی به‌علاوه لجند فصل هفتم که هنوز معرفی نشده نیز در این نسخه جای داده شده است.

طرح هنری از بازی Apex Legends

در حال حاضر هنوز تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Apex Legends به‌صورت دقیق مشخص نشده است. تمام اطلاعاتی که در این خصوص به‌دست ما رسیده، عبارت «پاییز ۲۰۲۰» در توییت رسمی ریسپاون است. ضمن اینکه معمولاً رده بندی سنی بازی‌ها در ESRB به منزله نزدیک بودن زمان عرضه بازی‌ها تلقی می‌شود.

قابلیت کراس پلی این بازی از ابتدای همین ماه آغاز شده و هنوز در فاز آزمایشی قرار دارد. ظاهراً Respawn و EA درحال تنظیم و تست سرورهای این بازی هستند تا به محض آمادگی، از حالت بتا خارج شوند. همان‌طور که بالاتر هم اشاره شد، زمان عرضه نسخه سوییچ این بازی، تاریخ مناسبی برای این منظور به نظر می‌رسد. البته هنوز مشخص نیست که این نسخه نیز از کراس پلی پشتیبانی خواهد کرد یا شرایط به نحو دیگری رقم خواهد خورد.

بازی Apex Legends در حال حاضر روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قابل دریافت است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده